אתמול דווח כי יוסי בניון התחיל לעבוד על ספר אוטוביוגרפי, והמשחק מול נבחרת רומניה בשבת (21:45) עשוי לקבוע כמה התייחסות תהיה בספר לתפקידו כמנהל המקצועי של הנבחרת. כי אם מסתכלים טוב, עד כה אין שינוי בין הנבחרת של בניון לנבחרת של וילי רוטנשטיינר. הנבחרת מגיעה למשחק בבוקרשט אחרי שלא הרשימה בכלל מול בלארוס ואנדורה, הנבחרות החלשות בבית.
עוד לקראת רומניה
קשה למצוא סיבות לאופטימיות. הנבחרת של חזן ובניון החליפה את התלות בערן זהבי בתלות במנור סולומון ואוסקר גלוך. ההברקות האישיות שלהם יקבעו מה תהיה התוצאה, כי שיטה אין כאן, חוץ מדקות בודדות פה ושם - הנבחרת לא נראתה מחוברת. ההצלחה הכי גדולה של חזן ובניון עד כה היא ניצחון בדעת הקהל בנושא החדר. אולם חסרונו של זהבי לא הפך את הנבחרת לקבוצתית יותר או מחויבת יותר, היא ממשיכה להיות עוד נבחרת שמסתמכת על ניסים וכשפים. המזל של ישראל הוא שרומניה היא נבחרת לא פחות גרועה ממנה ולא פחות לוזרית ממנה. עם הכנה מספיק טובה צריך לנצח ברומניה, אם היו לנבחרת שלנו איזו שיטה ודרך אז היא גם הייתה מנצחת שם בקלות.
1 צפייה בגלריה
יוסי בניון מסיבת עיתונאים נבחרת
יוסי בניון מסיבת עיתונאים נבחרת
ניצחון בדעת הקהל בנושא החדר. בניון
(צילום: עוז מועלם)
מנור סולומון הוא הכוכב הכי גדול של הכדורגל הישראלי כרגע, והיכולת שלו תכריע אם נעלה ליורו או לא. נוסף לאיכות הירודה של היריבות, חזן ובניון התברכו בכך שסולומון מגיע בכושר מצוין, אחרי הצגה שנתן בשבת האחרונה עם שני בישולים. לנבחרת רומניה אין שחקן כמו סולומון, גם לא מישהו שמתקרב אליו. זאת אמורה להיות סיבה גדולה לאופטימיות, אם בנבחרת לא היו עסוקים בלהנמיך ציפיות.
לישראל יש את כל מה שצריך כדי לנצח את רומניה. לא חסר לה דבר. זה לא יהיה קל, וזה גם לא צריך להיות יפה כמו סגנון המשחק של נבחרת הנוער. פשוט לנצל את היתרונות שיש לה על רומניה ולחזור הביתה עם שלוש נקודות. אם הנבחרת לא תעלה ליורו, זה יהיה אחד הכישלונות הגדולים של הכדורגל הישראלי, ולפרק בספר של בניון על תפקידו כמנהל המקצועי של הנבחרת יספיק כנראה עמוד אחד בלבד.
פורסם לראשונה: 00:00, 06.09.23