גארת' בייל, כוכב העבר של ריאל מדריד ונבחרת וויילס שפרש לפני כחודש, ערך את הופעתו הראשונה בטורניר גולף מקצועני (AT&T Pebble Beach Pro-Am). יש לציין כי מדובר בטורניר משולב, בו משתתפים גם מקצוענים וגם חובבנים. הוולשי השתתף כאחד החובבנים ולא הצליח לעלות אל הגמר, אליו עלו רק שחקנים מקצוענים.
בייל השתתף בתחרות לצד כמה משחקני הגולף הטובים בתבל כמו מאט פיצפטריק ופטריק קנטליי. הטורניר נערך בקליפורניה והשתתפו בו בין היתר גם השחקן ביל מארי והקוורטרברק של גרין ביי פאקרס אהרון רוג'רס. בייל בן ה-33 ידוע כבר שנים באהבתו הגדולה לגולף. בתקופתו בריאל מדריד הוא קיבל את הכינוי "שחקן הגולף", כמו גם המון ביקורות מאוהדי הקבוצה לאחר שהצטלם עם דגל וויילס שעליו נכתב: "וויילס. גולף. מדריד. בסדר הזה".
3 צפייה בגלריה
גארת' בייל
גארת' בייל
ידוע כבר שנים באהבתו הגדולה לגולף. בייל
(צילום: גטי אימג'ס )
3 צפייה בגלריה
גארת' בייל
גארת' בייל
(צילום: גטי אימג'ס )
"אני חושב שכל חובבן יגיד לך שהוא מחוץ לאזור הנוחות שלו, למרות שהתרגלנו לשחק מול 80,000 או יותר בשידור חי בטלוויזיה. זה ספורט אחר לגמרי", סיפר בייל ל-Sky Sports. "זה משהו שהוא פשוט שונה וזו חוויה מגניבה, ואני בר מזל שפגעתי באחת החבטות הטובות ביותר שלי במורד המסלול הראשון, וזה היה נחמד".
כאמור, בייל החליט לפרוש מכדורגל לפני כחודש, אחרי שהשתתף עם נבחרתו במונדיאל הראשון שלה מאז 1958. הוא נחשב לאחד מהשחקנים הבולטים בכדורגל העולמי בשני העשורים האחרונים וזכה עם ריאל מדריד בליגת האלופות חמש פעמים. את תקופתו האחרונה כשחקן פעיל הוא העביר בלוס אנג'לס FC, שם לא הצליח להשתלב, אבל עדיין היה גורם מכריע באליפוות של הקבוצה, אחרי שכבש בדקה האחרונה של תוספת הזמן בגמר ושלח את המשחק לפנדלים.

אובמיאנג יחליף את בייל?

היום דווח כי לוס אנג'לס FC סימנה מחליף לבייל - פייר-אמריק אובמיאנג. החלוץ בן ה-33 מגאבון לא השתלב העונה בצ'לסי ולאחר הרכש המסיבי של הקבוצה, הוא עשוי לצאת לגמרי מהרוטציה ולא נכלל בסגל בכלל למשחקי הנוקאאוט בליגת האלופות של צ'לסי.
3 צפייה בגלריה
פייר-אמריק אובמיאנג
פייר-אמריק אובמיאנג
בדרך לארה"ב? אובמיאנג
(צילום: EPA)
בהתחשב בכך שחלון ההעברות באירופה כבר נסגר, אובמאינג יכול לבחור האם לעבור לארה"ב או להישאר בצ'לסי וכנראה לבלות את שארית העונה בחימום הספסל. בנוסף, הוא כבר רשם העונה הופעה אחת במדי ברצלונה וחוקי הכדורגל לא מאפשרים לשחקן לשחק בשלוש קבוצות בעונה אחת. ל-MLS הוא יכול לעבור משום ששם נפתחת עונה חדשה בקרוב (2023).