סרינה וויליאמס היא לא רק הטניסאית הגדולה בכל הזמנים, אלא אחת הספורטאיות הגדולות בהיסטוריה. ואת זה, מבינים כולם. אף אחד לא הופתע כשמיד בסיום ההפסד של האמריקאית בת ה-40, 7:5, 6:7 (4), 6:1 לאיילה טומליאנוביץ' האוסטרלית בסיבוב השלישי באליפות ארה"ב - במה שאמור להיות משחקה האחרון בקריירה - עולם ספורט (ולא רק) אמר תודה לוויליאמסית.
הרשת, והפעם אנחנו לא מקצינים, געשה ורעשה לאחר המשחק - ממחמאות לטניסאית. "את באמת הגדולה ביותר, על המגרש ומחוצה לו", צייץ טייגר וודס. "תודה על שנתת לכולנו השראה להגשים את החלומות שלנו. אוהב אותך אחות קטנה". בילי ג'ין קינג, אחת מפורצות הדרך בטניס העולמי, החמיאה לוויליאמס: "הקריירה המדהימה שלה הטביעה את חותמה על ההיסטוריה של הטניס. ובכל זאת, ייתכן שהתרומה הגדולה ביותר שלך עוד לא הגיעה. תודה לך, המסע שלך ממשיך".
4 צפייה בגלריה
סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס
סרינה נפרדת מהקהל בניו יורק, הלילה
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס
הגדולה בכל הזמנים. וויליאמס
(צילום: AP)
קוקו גוף בת ה-18, שיש כאלה שרואים בה את היורשת של סרינה, פרסמה פוסט מרגש לצד תמונה שלה כילדה מצביעה על פוסטר קטן בחדר ובו מופיעה וויליאמס. "סרינה, תודה", כתבה גוף. "בזכותך הרשיתי לעצמי לחלום. ההשפעה שהייתה לך עליי חורגת מכל מילה שאפשר להגיד. על כך אני אומרת תודה, תודה, תודה, את הגדולה בכל הזמנים".
לברון ג'יימס העלה סרטון מחווה לסרינה ואמר: "אני לא יודע מאיפה להתחיל. עשית קריירה מדהימה, את הגדולה בכל הזמנים. מה שעשית לא רק לטניס, אלא לספורט ולנשים - מדהים בכל קנה מידה. היה לי העונג לצפות בדרך שלך לפסגה".
4 צפייה בגלריה
סרינה ו-ונוס בצעירותן
סרינה ו-ונוס בצעירותן
סרינה ו-ונוס כנערות. ככה זה בעצם התחיל
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
מספר 1 ללא ספק
מספר 1 ללא ספק
מספר 1 ללא ספק
(צילום: AFP)
והיו כמובן גם אושיות תרבות שעשו כבוד ל-GOAT. "כל הכבוד על קריירה מדהימה. איזה מזל היה לנו שיכולנו לראות בחורה צעירה מקומפטון הופכת לאחת הספורטאיות הגדולות בכל הזמנים", כתבה הגברת הראשונה של ארה"ב לשעבר, מישל אובמה. "אני גאה בך". אופרה ווינפרי צייצה אף היא: "25 שנים, אלופה, אגדה לנצח".
לברון ג'יימס עושה כבוד
מישל אובמה
הטניסאית קוקו גוף
טייגר וודס
אופרה ווינפרי
טניסאי העבר אנדי רודיק
האתלטית אליסון פליקס
מג'יק ג'ונסון
טניסאי העבר חואן מרטין דל פוטרו
כוכב ה-NBA ג'ה מוראנט
מאמנת הכדורסל בקי האמון
כוכב הפוטבול פטריק מהומס
כוכבת הכדורגל לשעבר מיה האם