המטרה: פריז 2024. אבישג סמברג תקבל חסות מחברת תנובה לשלוש השנים הבאות - בהיקף של מאות אלפי שקלים - בדרכה למשחקים האולימפיים הקרובים. כך נודע ל"ידיעות אחרונות" ול-ynet.
"מודה מאוד לתנובה שבחרה לתמוך בי בשנים הקרובות לקראת פריז 2024. התמיכה הזו לא מובנת מאליה ונותנת לי שקט כלכלי להתרכז באימונים ובתחרויות", אמרה סמברג.
2 צפייה בגלריה
אבישג סמברג
אבישג סמברג
סמברג חוגגת את הזכייה בארד באולימפיאדת טוקיו
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
אבישג סמברג עם המדליה
אבישג סמברג עם המדליה
חסות עם חברת תנובה. סמברג
(צילום: AP)
תנובה החליטה על החסות בעקבות ההצלחה הגדולה של סמברג באולימפיאדה האחרונה בטוקיו, שם זכתה במדליית ארד בטאקוונדו ביום הראשון למשחקים והפכה למדליסטית הצעירה בתולדות ישראל (19). החברה מתכוונת ללוות את סמברג גם באולימפיאדה עצמה כמובן.
מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק של חטיבת החלב בתנובה: "אנחנו גאים לאמץ ספורטאית ישראלית כמו אבישג סמברג, שמצטרפת למשפחת GO לצד ירדן ג'רבי. מותג GO, המזוהה עם ערכים של נחישות ומצוינות, גאה לתמוך בסמברג שמבטאת ערכים אלה ומהווה מודל לחיקוי לספורטאים וספורטאיות צעירים רבים. אנו מקווים מאוד שהתמיכה שלנו תאפשר לה להתמקד בהשגת היעד הבא שלה: ייצוג מדינת ישראל באולימפיאדה הבאה בפריז".
סוכנה ומנהלה של סמברג, רפי עגיב: "חשבתי שהחיבור בין אבישג סמברג לירדן ג'רבי ותנובה go הוא רק מתבקש. אני מאושר שתנובה הרימו את הכפפה ויאמצו את אבישג עד סוף 2024 וילוו אותה בקמפיין האולימפי הבא בפריז".