האם נובאק ג'וקוביץ' לא יגיע השנה לטורניר ווטרגן בתל אביב? באתר הרשמי של הפנומן הסרבי עודכן לאחרונה לוח הזמנים של הטניסאי עד לסוף השנה ובו מופיעים שלושה אירועים בלבד, כשהטורניר בתל אביב, שיתקיים בסוף נובמבר, הוא לא חלק מהם.
בעקבות עלייתה של נבחרת סרביה לרבע גמר גביע דייויס, החליט ג'וקוביץ' לשנות את לוח הזמנים שלו. בטח אחרי תקופה עמוסה, שכללה, בין השאר, את הזכייה לפני שבועיים בתואר הגראנד סלאם ה-24 שלו בקריירה (יותר מכל טניסאי אחר) - אליפות ארה"ב.
2 צפייה בגלריה
ג'וקוביץ' עם הגביע
ג'וקוביץ' עם הגביע
ג'וקוביץ' עם הגביע בתל אביב בשנה שעברה
(צילום: עוז מועלם)
לפי האתר הרשמי שלו, ג'וקוביץ' יופיע במאסטרס פריז שייפתח ב-30 באוקטובר, טורניר גמר הסבב ב-12 בנובמבר בטורינו ובסוף אותו חודש במשחקי בית הגמר של גביע דייויס שייערכו בספרד.
כבר לפני חודש הודיע 'נולה' כי לא יגן על תוארו בסוף החודש בטורניר אסטנה שבקזחסטן. בתחילת השבוע אף סיפר כי הוא ביטל את השתתפותו בטורניר המאסטרס 1000 בשנחאי שייפתח בעוד שבועיים בסין.
2 צפייה בגלריה
הטניסאי הסרבי נובאק ג'וקוביץ'
הטניסאי הסרבי נובאק ג'וקוביץ'
לו"ז צפוף. ג'וקוביץ'
(צילום: עוז מועלם)
מי שכן אישר באופן רשמי את הגעתו לטורניר ווטרגן, כפי שפורסם לראשונה ב"ידיעות אחרונות" ו-ynet, הוא בן שלטון, הכוח העולה של הטניס האמריקאי ומי שמדורג 19 בעולם.
יש לציין כי כרטיסים לטורניר כבר הוצאו למכירה, כולל לגמר, כשתמונותו של ג'וקוביץ' הופיעה בפוסטר הרשמי לתחרות בעמוד הפייסבוק של הטורניר.
ממארגני הטורניר נמסר בתגובה: "בחודש מאי השנה, בעת ביקור מיוחד בישראל, הטניסאי נובאק ג'וקוביץ' הדגיש את רצונו העז והבטיח להגיע להגן על תואר אלוף Tel Aviv Watergen Open".
ד"ר מיכאל מירילשוילי, נותן החסות של הטורניר: "אני בטוח שנובאק יקיים את ההבטחה כל עוד זה כמובן ביכולותיו. אחרי החג אני מתכוון לדון בנושא הגעתו באופן אישי".