לאחר שאתמול (שלישי) הודיעה בית"ר ירושלים כי גויסו הלוואות שיסייעו לה לסיים את העונה. בקרת התקציבים והמחלקה המשפטית של ההתאחדות לכדורגל יכנסו לתמונה ויבדקו את ההסכם בין ג'קי בן זקן למשה חוגג.
האיש החזק במ.ס אשדוד, ג'קי בן זקן, נחשב מקורב מאוד לחוגג והיה זה ששיחרר אותו בערבות תמורת חמישה מיליון שקל. בן זקן רכש למעשה את הזכויות על השחקנים אביאל זרגרי וירדן שועה תמורת 5.5 מיליון שקל. כבר היום נציגיו של זרגרי יפנו להתאחדות לכדורגל ויבהירו שהעסקה נעשתה ללא ידיעתו והוא דורש לא להיות חלק ממנה. כזכור, זרגרי היה אמור לעבור למכבי ת"א בקיץ אבל המחיר שדרש חוגג תמורתו הוא 8 מיליון שקל, מה שטירפד את העסקה.
2 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר מפגינים מול ביתו של משה חוגג
אוהדי בית"ר מפגינים מול ביתו של משה חוגג
אוהדי בית"ר מפגינים מול ביתו של משה חוגג
(צילום: עוז מועלם)

במחלקה המשפטית של ההתאחדות לכדורגל יבחנו גם מול פיפ"א האם אין במקרה הזה ניגוד עניינים. בהתאחדות מתנהלים מול הנאמן של חוגג, עו"ד יצחק יונגר, שהבהיר כי עדיין לא קיבלו לידיו את חוזי ההלוואה הסופיים, והוא כמובן ידרש לספק אותם להתאחדות לכדורגל. "שום הלוואה לא תיחשב עד שלא תעבור אישור של הבקרה", הובהר. "כל שקל שייכנס לבית"ר יבדק, הכל יעשה בצורה מסודרת".
חוגג טען כי מבין נותני ההלוואות נמצא מיליארדר אמריקני שהבהיר כי במידה תיפסק הגזענות של הקהל והוא יראה מחויבות לשוב למגרשים, אותו מיליארדר ירכוש את המועדון. הבעלים הנוכחי אף ירד מדרישותיו והודיע שימסור את המועדון תמורת כיסוי התחייבויות בלבד.
2 צפייה בגלריה
אביאל זרגרי
אביאל זרגרי
אביאל זרגרי. נציגיו יפעלו מול ההתאחדות לכדורגל
(צילום: עוז מועלם)
בשל הזרמת הכספים לקופת המועדון שמבטיחה תפעול עד לסיום העונה, בהנחה שהמתווה יאושר, השחקנים יקצצו רבע משכרם ויקבלו אותו בחזרה מהרוכש הבא. שרון מימר צפוי להתמנות למאמן הקבוצה ובית"ר תחפש רכש עד לסיום מועד ההעברות של ינואר. אחת האופציות היא דוידה פטרוצ'י, קשר הפועל באר שבע.
חוגג יצטרך עתה לקבל החלטה לגבי אלי אוחנה, היו"ר שהוא נמצא מולו במתיחות גדולה ומסיים את חוזהו בעוד שלושה חודשים. גורמים בסביבתו הבהירו לו כי מוטב שלא יפטרו. במידה שקבוצה תישאר בבעלות חוגג, מה שיוביל לעזיבת אלי אוחנה, הקבוצה תפעל על פי תקציב הכנסות בלבד.