במכבי תל אביב מתאוששים מההפסד אמש (רביעי) 85:82 לבאיירן מינכן, ומתכוננים למשחק הבא, שייערך מחר (שישי, 21:00) מול אולימפיאקוס בחוץ, במסגרת המחזור הרביעי של היורוליג. יאניס ספרופולוס התייחס ליריבה: "הם אמנם הפסידו במשחק הראשון, אבל אני חושב שהם המשיכו טוב מאוד והם במומנטום חיובי. הם משחקים טוב ואנחנו צריכים להיות מרוכזים מאוד".
באשר למוכנות הקבוצה שלו, הוסיף: "אנחנו צריכים לשפר משמעותית את המשחק שלנו. אנחנו לא במומנטום טוב, כי בשלושת המשחקים שהיו עד כה ניצחנו את הראשון ובשני האחרים הפסדנו למעשה בדקה האחרונה. אנחנו צריכים להקפיד על הפרטים הקטנים ולעשות סוויץ' בראש, ללכת בגישה אחרת, להילחם חזק יותר על כל כדור ולא לתת למשחק להגיע להכרעה בדקה האחרונה. אם כך קורה, עלינו להיות מוכנים לנצח במשחק".
3 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
צריכים להגיע מפוקסים. יאניס ספרופולוס
(צילום: אורן אהרוני)
"הטעויות שביצענו, ואני לא מדבר על האיבודים אלא על הטעויות, אלה דברים שאנחנו מדברים עליהם עם השחקנים מתחילת האימונים ועם רוב מהשחקנים כבר שנה או שנתיים. זאת תוצאה של חוסר ריכוז", המשיך.
המאמן שם דגש על רכז היריבה, קוסטס סלוקאס, שהגיע אליה בקיץ האחרון מפנרבחצ'ה: "הוא חזר לאולימפיאקוס כדי להביא לשם משהו שונה וזה מה שהוא עושה. אנחנו צריכים להיות מרוכזים מאוד בדרך שעלינו לשמור עליו. אנחנו מכבדים את כל השחקנים, יש להם ניסיון ואתלטיות. עלינו להיות מוכנים לכל האתגרים ולשחק חכם".
3 צפייה בגלריה
טיילר דורסי
טיילר דורסי
לא היו מספיק מרוכזים
(צילום: אורן אהרוני)
לסיכום, דיבר על העומס שחווה הקבוצה במסגרת המשחקים הצפופים, ועל החוסרים בסגל: "כשאתה קבוצת יורוליג שמשחקת בשבוע כפול, אז כל השחקנים צריכים להיות תמיד מוכנים - אם מדובר בשחקן ששיחק 5 דקות או במישהו ששיחק 30 דקות. יש 12 שחקנים שצריכים להיות מוכנים לשחק, לא משנה מה עשו. זוסמן, כספי ודיברתולומיאו הם שחקנים שהיו חשובים ברוטציה ומבינים את השיטה, צריך לזכור שאין לנו אותם. הם לא שיחקו מאז מרץ, ככה שאנחנו צריכים עוד קצת זמן. אנחנו עובדים קשה כדי לקצר את התקופה".
3 צפייה בגלריה
אנטה ז'יז'יץ'
אנטה ז'יז'יץ'
רגיל לאירופה. אנטה ז'יז'יץ'
(צילום: אורן אהרוני)
אנטה ז'יז'יץ' התייחס לנושא הקהלים, וההתאקלמות שלו בקבוצה: "יש קבוצות עם אוהדים נהדרים כמו מכבי, אולימפיאקוס ופנרבחצ'ה. כמובן שעם אולם מלא אלה קבוצות שמשחקות הרבה יותר טוב. בלי האוהדים זה אותו דבר, אתה לא יודע אם אתה משחק בבית או בחוץ. זה הליך להתרגל לכדורסל אירופאי, אבל בשבילי זה לא כזה ביג דיל כי גדלתי באירופה. אני מצפה לזה שייקח לי זמן להתרגל, אבל לא הרבה. כשאהיה בכושר אימונים ומשחק זה יתבטא גם בפרקט".