"סוף סוף סיימנו את העונה הזאת", צעקו אנשי מכבי תל אביב במסדרונות היכל מנורה מבטחים אחרי הזכייה הרביעית ברציפות באליפות המדינה ובפעם ה-55 בהיסטוריה של המועדון לאחר הניצחון 67:73 על הפועל גלבוע/גליל בסדרת גמר הפלייאוף שהסתיימה ב-1:2 צהוב.
מלבד השמחה הגדולה לסיים את העונה הזאת, שהייתה מאוד מורכבת עבור הצהובים, בטח אחרי ההדחה המוקדמת מאירופה והיעדר הקהל במגרשים, מה שהוציא את האנרגיות ללא מעט מאנשי הקבוצה, הייתה שמחה גדולה גם על כך שהצליחו לסיים אותה עם כל התארים בישראל - גביע ווינר, גביע המדינה ואליפות.
4 צפייה בגלריה
האנטר וספרופולוס
האנטר וספרופולוס
האנטר וספרופולוס
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
יאניס חוגג
יאניס חוגג
יאניס חוגג
(צילום: עוז מועלם)
את החגיגות התחילו הצהובים כבר בחדר ההלבשה. אחד מבעלי הקבוצה, דני פדרמן, רץ במסדרונות עם דליים של מים וקרח ושפך לכל עבר, אם על יאניס ספרופולוס שקיבל מקלחת קרירה על כל החליפה רגע לפני שהוא נכנס למסיבת העיתונאים, ניקולה וויצ'יץ' שנאלץ להחליף בגדים, ועומרי כספי, שלא הצליח להתחמק גם הוא מדלי של מים ישר לפרצוף.
אפשר להגיד שמי שגנב את כל ההצגה והפתיע לא מעט אנשים במועדון היה עומרי כספי, שאמר שיכול להיות שזה היה המשחק האחרון שלו בקריירה. "הייתה עונה מטורפת עם כל מה שעברנו, קורונה, פציעות, מלחמה ומה לא. אבל אחרי כל זה לקחנו גביע ווינר, גביע המדינה ואליפות וזה מה שחשוב", אמר כספי. "זה לא קל, במיוחד מנטלית. גופנית אני מרגיש בסך הכול בסדר, אבל בעיקר מנטלית זה לא פשוט. זה חלק מהחיים, יש לי עכשיו קצת זמן לנוח ולאגור אנרגיות".
4 צפייה בגלריה
האנטר וחברים
האנטר וחברים
האנטר וחברים
(צילום: עוז מועלם)

שמעון מזרחי על כספי: "רצונו של אדם כבודו"

על האפשרות שיפרוש כבר הקיץ אמר כספי: "אלו מחשבות שעוברות לי בראש כבר הרבה זמן, המשפחה הקרובה שלי ידעה על זה, קשה לעבור את זה, זה לא פשוט, כדורסל זה החיים שלנו אבל אני עושה את זה כבר 25 שנה, 15 שנה בתור מקצוען ו-10 שנים בליגה הטובה בעולם. השלב הבא שאתה נפצע ועוד פעם ואז החלמה של עוד חודש או עוד שישה שבועות וניתוחים, לא בטוח שאני יכול לעשות את זה שוב, אבל בגלל זה הזמן שלי לנוח, להתייעץ עם מכבי והמשפחה, ונראה מה יהיה".
שמעון מזרחי: "קטפנו העונה את כל התארים שהיו בארץ, אז מה יותר טוב מזה? הייתה עונה של קורונה, הייתה אי ודאות בכל כך הרבה מאוד תחומים, היה כיף גדול לראות היכל מלא ב-10 אלף איש אחרי כל כך הרבה זמן".
על כספי אמר מזרחי: "רצונו של אדם כבודו, צריך לכבד את זה, אם זה מה שהוא החליט אז אני מאחל לו כל טוב, אני מקווה שהוא יישאר בענף הכדורסל כי יש לו עוד הרבה מה לתרום, כשרואים אותו משחק מבינים את זה".
4 צפייה בגלריה
יאניס והצוות
יאניס והצוות
יאניס והצוות
(צילום: עוז מועלם)
לאחר מכן במכבי חגגו עם סיגרים, שמפניות וריקודים. אולם הפעם הצהובים לא חגגו במסעדת 206 כמו תמיד. בקבוצה החליטו להעביר את החגיגות להיכל התהילה של המועדון מתחת למסדרונות ההיכל, שם חיכה כבר בופה של אוכל, שתייה ו-די-ג'יי, שהיה אחראי על שירים ביוונית במיוחד ליאניס ספרופולוס ועוזרו.
"אני מותש, קשה להגיד את זה כי בסוף היום אני משחק כדורסל וזה פשוט מדהים", אמר אנג'לו קלויארו. "אבל הייתה עונה קשה, לעלות כל פעם לשחק בזמן הקורונה כשאין קהל, אבל אני מרגיש מבורך בעצם זה שאני משחק כדורסל. הייתה אווירה מדהימה עם הקהל. הקורונה הכניסה אותי לפרופורציה וגם הלידה של הבת שלי".
מי שעוד לא יודע מה יקרה איתו בקיץ הנוכחי הוא יובל זוסמן, שלא מחזיק בחוזה לעונה הבאה וכבר שוקל את המשך דרכו במועדון. "הייתה עונה מאוד ארוכה וגם מתישה, העיקר שהיא נגמרה כשאני בריא ושלם, עכשיו אני צריך להתכונן לקראת העונה הבאה כמו שצריך. היו לי הרבה עליות וירידות במהלך העונה הזאת, פציעות, גם כל הקורונה בלי האוהדים לא היה פשוט", אמר. "בינתיים אין לי תוכניות לעונה הבאה, אני אראה מה הכי נכון בשבילי, אני מקווה לקבל את ההחלטה הכי נכונה, אני יודע מי אני ומה אני שווה, כשיגיע הזמן אני אחליט".