סאגת מכבי תל אביב, או יותר נכון שחקניה, נגד מינהלת הליגה ולהפך נמשכת. אחרי שסקוטי ווילבקין שוב ביקר את מתווה החזרה לליגה, ובין השאר צייץ כי הוא לא מבין "עד כמה המינהלת יכולה להיות עקשנית", החליטו במינהלת לשלוח למכבי ת"א מכתב התראה לפני הטלת קנס על הגארד.
"מינהלת הליגה העבירה למכבי תל אביב מכתב התראה לפני קנס לאחר הציוץ האחרון בטוויטר של שחקן הקבוצה סקוטי ווילבקין, שבחר שוב לתקוף את מנהלת הליגה כפי שעשה בתקופה האחרונה. לא נסבול התקפות של שחקן זה או אחר ועל פי התקנון אנו יכולים לקנוס שחקן שיפגע בתדמית המינהלת".
2 צפייה בגלריה
סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין
ווילבקין. ביקורת קשה
(צילום: אורן אהרוני)
2 צפייה בגלריה
שמואל פרנקל
שמואל פרנקל
פרנקל. יקנוס את הכוכב הכי גדול בליגה?
(צילום: עוז מועלם)
הציוץ האחרון של ווילבקין: "זה מצחיק ועצוב"
במכבי ת"א לא התרגשו ואחרי מספר דקות ספורות הספיקו לשלוח את תגובתם: "בפעם האחרונה שבדקנו, הקורונה עדיין לא ביטלה את חופש הביטוי".
כזכור, אתמול התבטא בנושא גם אמארה סטודמאייר, שצייץ: "רק עכשיו שמעתי שהמינהלת מבקשת מכל השחקנים להישאר בבית במשך חודשיים בזמן שכל השאר (הצוות מסביב וכל המדינה) יכולים ליהנות מהקיץ הנהדר בישראל. אני הורה חד הורי שצריך לדאוג לילד שלו (אוכל, לימודים ופעילויות אחר הצהריים), ואין סיכוי שאשאר בבית חודשיים. הייתי כאן בישראל לאורך כל משבר הקורונה וצייתי לכל החוקים. עכשיו אנחנו השחקנים נענשים על כך. מצטער, אני לא יכול לעשות את זה". קדמו לו ציוצים די זהים של ג'ייק כהן וסנדי כהן.