מכבי תל אביב ממשיכה להחתים. קמרון טיילור (26, 1.98 מ') חתם הבוקר (חמישי) במועדון לעונה עם אופציה לאחת נוספת.
טיילור נחשב לאחד השחקנים העולים בבונדסליגה הגרמנית בעונה החולפת כאשר שיחק במדי המבורג. הוא העמיד ממוצע של 14 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים בממוצע למשחק.
3 צפייה בגלריה
קמרון טיילור
קמרון טיילור
קמרון טיילור
(צילום: באדיבות מכבי תל אביב)
"זה בהחלט כבוד גדול עבורי לעשות את הצעד הבא לארגון פנטסטי עם קהל אוהדים כמו של מכבי, שהוא מהטובים באירופה", אמר טיילור לאחר החתימה. "אני רוצה להודות על ההזדמנות וכבר לא יכול לחכות להתחלת הדרך".
"קמרון טיילור הוא שחקן שהראה שיש לו את כל הכישורים ואת כל הפוטנציאל כדי להיות שחקן במכבי ת"א", אמר יאניס ספרופולוס. "יש לו יכולות נהדרות, מנטליות של ווינר ואת הקשיחות שאנחנו רוצים להכניס לקבוצה. הוא עוד שחקן שיעזור לנו להיאבק על המטרות שלנו".
3 צפייה בגלריה
ואי אפשר בלי כמה שוטים
ואי אפשר בלי כמה שוטים
ספרופולוס. יכול להיות מרוצה
(צילום: עוז מועלם)
הנתון המרשים בנוגע לטיילור הוא שבמשחקים נגד הקבוצות הגדולות הוא התעלה: כך למשל קלע 23 נקודות בניצחון 68:75 של קבוצתו על אלבה ברלין, ובמשחק נוסף נגד הברלינאים תרם 21 נקודות. בנוסף, קלע 18 נקודות מול באיירן מינכן.
טיילור שיחק בעברו במכללת סיטון היל הקטנה מליגת הקולג'ים השנייה. את דרכו באירופה החל בליגה השנייה בגרמניה, לאחר מכן התקדם לוורצבורג בבונדסליגה, אך לא הרשים ושיחק במקביל גם בקבוצת הבת שלה בליגה השלישית! לאחר מכן עבר לוואוליה ההונגרית והרשים עם 19.2 נקודות ו-8.1 ריבאונדים. ב-2019/20 שיחק בבאמברג.
3 צפייה בגלריה
ג'יימס נאנלי
ג'יימס נאנלי
נאנלי. קבוצה מעניינת מתגבשת במכבי ת"א
(צילום: AP)
במכבי ת"א מקווים שטיילור יתברר כ"גניבה" בדומה לריקי היקמן בעבר. אין ספק שלפי הרזומה שלו (ליגה שנייה בגרמניה ואפילו שלישית בגרמניה, והונגריה), הוא עומד בדיוק באותם קריטריונים. על פניו הוא אמור להביא לצהובים קשיחות בהגנה, אתלטיות והרבה אנרגיות.
כזכור, בשבוע האחרון צירפה מכבי ת"א עוד שלושה שחקנים משמעותיים: ג'יילן ריינולדס, שחוזר לקדנציה שנייה, ג'יימס נאנלי ודרק וויליאמס. הצהובים יצטרכו לבצע כעת החתמה נוספת בעמדת הרכז, ולצרף עוד ישראלי או שניים כדי לסגור את הסגל.