בית משפט השלום בת"א נעתר לבקשת המשטרה להאריך את מעצרם של החשודים במעורבות באירוע האלים במשחק הכדורסל בין הפועל ת"א להפועל חיפה בשבת האחרונה בהיכל קבוצת שלמה.
כזכור, בתום המשחק נצפו מספר אוהדי הפועל ת"א מכים באלימות קשה את אלו של היריבה. כל זאת תוך שימוש במקלות, כסאות, חגורת, וחפצים שונים. במהלך האירוע פונה מהמקום אוהד שנפצע בראשו ונזקק לטיפול רפואי בבית חולים.
1 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
(צילום ארכיון: עוז מועלם)
בית המשפט האריך את מעצרם של שלושה מהחשודים לצורך החקירה עד ליום חמישי, בהם קטין שנעצר בליל האירוע, ושני חשודים נוספים שנעצרו אתמול. מעצרו של החשוד הרביעי הוארך עד מחר.
"מפקד מרחב ירקון, תנ"צ איתן מנשה, הטיל את ניהול החקירה על היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב ירקון. החקירה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים. משטרת ישראל תגלה אפס סובלנות כלפי אלימות מכל סוג שהוא, לרבות במגרשי הספורט, ותפעל למצות את הדין עם פורעי החוק", כתב בהודעת המשטרה.
אתמול מפקד מחוז ת"א, ניצב פרץ עמר, חתם על צו סגירה למשך 30 ימים להיכל קבוצת שלמה, האולם הביתי של האדומים. יש לציין כי בכל מקרה הקבוצה צפויה לעונש כבד של כמה משחקי רדיוס על-ידי בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל (תובע האיגוד דורש ארבעה), כך ש"הסגירה" לא באמת תגרום להעברת משחקי הקבוצה. מה שכן, סגירתו חלה גם על אימונים.