בנבחרת ישראל החליטו שדני אבדיה החולה לא ייצא היום (רביעי) לצמד משחקי ההכנה בגאורגיה. אבדיה חש אתמול בערב ברע ומאחר ועדיין לא עבר בדיקות רפואיות, הוחלט שלא ימריא עם הנבחרת, אך הוא צפוי להצטרף אליה כשזו תחזור ארצה.
הוא צפוי לקחת חלק בשני משחקי ההכנה הבאים של הנבחרת - מול רומניה בשבוע הבא בישראל. אבדיה חזר ביום שני האחרון ללבוש את המדים הלאומיים לראשונה אחרי שנתיים וחצי, בניצחון 86:95 על מכללת אובורן, בו הצטיין עם 25 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה שחקן נבחרת ישראל
דני אבדיה שחקן נבחרת ישראל
לא ייצא לגאורגיה. אבדיה
(צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)
מלבד אבדיה החולה וגל מקל הפצוע, גיא גודס אמור לקבל סגל מלא לשני המשחקים הקרובים בטביליסי, וכולל, בין היתר, את יובל זוסמן, תמיר בלאט, ג'ון דיברתולומיאו ורפי מנקו שלא שיחקו במשחק הראשון.
כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, נבחרת ישראל תצא לגאורגיה ללא מאבטחי שב"כ וללא התחשבות בדרישות השב"כ לגבי מקומות השהייה במדינה. בשל העלויות הגבוהות, היא תשכור מאבטחים פרטיים במקום זאת.
3 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
מלבד אבדיה, יהנה מסגל מלא. גודס
(צילום: עוז מועלם)

נבחרת הקדטים יצאה לאליפות אירופה: "מרגישים מוכנים"

נבחרת הקדטים של ישראל המריאה היום בבוקר (רביעי) לצפון מקדוניה, לקראת פתיחת אליפות אירופה. ישראל תפתח את האליפות ביום שישי מול הולנד. לאחר מכן, תפגוש את צרפת וליטא.
משחק ההצלבה יתקיים ביום שלישי הבא והנבחרת תפגוש נבחרת מהבית המקביל שכולל את סלובניה, סרביה, קרואטיה ודנמרק.
3 צפייה בגלריה
נבחרת הקדטים
נבחרת הקדטים
נבחרת הקדטים
(צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)
לקראת היציאה לאליפות, אמר המאמן שרון אברהמי: 'עשינו הכנה טובה מאוד. קצת העיבו פציעות של שחקנים מרכזיים, אבל אנחנו מרגישים מוכנים, בטוחים ומחכים למשחק הראשון. הבית המוקדם סופר קשה. הולנד יריבה אתלטית שראינו וזו נבחרת שצריך לעבור. צרפת וליטא הן נבחרות מהטופ האירופי שקיבלנו בבית המוקדם. מהניסיון שלנו באליפויות ובשיטה הזו הכי חשוב את מי נפגוש במשחק הרביעי, אבל אנחנו מתרכזים בזה הראשון".
הסגל הישראלי כולל את: בן שרף ועומר מאייר (קפטנים), יונתן שם טוב, עמית צוקר, מיירון כץ, רני בלאגה, אביאל מאמו, אריאל סלע, אביב הנקין, אורי יאיר, רועי מיטלנסקי וג'ואל כראם.