בהפועל חיפה רותחים מזעם בעקבות התקיפה האלימה של אוהדיהם בסיום משחק החוץ אתמול (שבת) בהיכל קבוצת שלמה מול הפועל ת"א (87:88 לקבוצה של גיא גודס). כזכור, מספר אוהדי המארחת הכו ותקפו את אוהדי היריבה, ששניים מהם פונו לבית החולים איכילוב. אוהד אחד אושפז ושוחרר לאחר שנשלל החשש לזעזוע מוח. אוהד נוסף פונה גם הוא באמבולנס עם חתכים בראשו ובאוזנו.
אחד מהאוהדים של הפועל חיפה שהצליח להימלט מאימת אוהדי הפועל ת"א תיאר את שאירע: "כמה אוהדים שלנו שעדיין לא הצליחו לצאת מהמקום נכנסו לתוך האולם בחזרה, וכמה עשרות אוהדים של הפועל ת"א רדפו אחריהם תוך כדי שהם מכים שניים מהם בצורה קשה. זה היה על הפרקט ובשער של אוהדי חיפה היו מספר מאבטחים שניסו להפריד, אבל כלום לא קרה".
1 צפייה בגלריה
התקרית האלימה
התקרית האלימה
התקרית האלימה
האוהד המשיך: "שני אוהדים פונו לאיכילוב. זה נורא מה שקרה שם. רק במזל מוט ברזל נוסף נעצר על ידי אנשי הקבוצה שלנו. זה היה ממש לינץ' באוהדים שלנו. איפה הייתה האבטחה? זה אירוע קשה מאוד ועכשיו מתברר שהאוהד שלהם שהמשטרה עצרה כבר נעצר בעבר על אלימות. זה מוציא את כל החשק לגמרי מהספורט, אף אחד לא סייע לנו".

בהפועל חיפה קוראים לעצירת הליגה

במועדון הוציאו הודעה רשמית בה קראו לעצור את הליגה: "במקום לחגוג את הניצחון שלנו, אנחנו עסוקים בלינץ' מכוער שביצעו אוהדי הפועל ת"א באוהד הפועל חיפה. אוהדי הפועל ת"א, שידועים באלימות המכוערת והבלתי פוסקת שלהם, החליטו לתקוף היום אוהדים שלנו בצורה ברוטלית ולא היינו רחוקים מסוף טראגי".
עוד נכתב בהודעה: "משחקי הכדורסל בהיכל קבוצת שלמה הפכו לזירת קרב בה אנשי הקבוצות האורחות מופקרים לגורלם בידי חוליגנים אלימים שמגיעים גם לפרקט והורסים לכולם את הענף, ואיפה האבטחה? אנחנו פונים כבר הלילה ליו"ר המינהלת בדרישה לעצור את הליגה עד למציאת פתרונות בכל הנוגע לאבטחת השחקנים, הקבוצות והאוהדים, ולמיגור מיידי של החוליגניזם שהורס את הכדורסל. את האלימות הזו חייבים להפסיק מיד".
מנכ"ל הפועל חיפה, רון פלדהיים: "אוהד שלנו אושפז בביה"ח עם חשד לזעזוע מח ושבר באפו. הגיעו אליו עשרות אוהדים עם מוטות וברזלים והכו אותו נמרצות במשך דקות ארוכות. זה היה רק כפסע מרצח. אני הצלחתי לתפוס מוט שכמעט פגע בעוד אנשים. זה מזעזע ואני ממש דורש מהמשטרה ללכוד את האנשים שביצעו את הלינץ' הזה".
הבוקר הודיעה משטרת ישראל כי עצרה חשוד אחד במעורבות באירוע. מהמשטרה נמסר: "החשוד נעצר בחשד לתקיפה וחבלה ממשית והועבר לחקירה".
פורסם לראשונה: 07:41, 24.03.24