מכבי ת"א בדרך הבטוחה לצרף זר חדש לסגל. קבוצתו של שחקן הרכש המיועד אנטוניוס קליבלנד, אדלייד האוסטרלית, הודיעה הלילה (בין רביעי לחמישי) כי הוא שוחרר מהקבוצה ויצטרף ל"לענקית אירופית".
בהודעה הרשמית מטעם המועדון, מאמן אדלייד, סי ג'יי ברוטון, נפרד ממנו ואמר: "זו הזדמנות אדירה עבור הקריירה של אנטוניוס. לשחק ביורוליג זה דבר גדול. אנחנו מאחלים לו בהצלחה רבה".
2 צפייה בגלריה
אנטוניוס קליבלנד
אנטוניוס קליבלנד
קליבלנד במדי אדלייד האוסטרלית
(צילום: Mark Brake/Getty Images)
כידוע, מכבי ת"א חיפשה במרץ מחליף לבראיין אנגולה, שנכשל בבדיקות הרפואיות ולא ישחק בקבוצה. קליבלנד (29, 1.96 מ') כבר שיחק אשתקד תקופה קצרה בישראל, כשלקח חלק ב-11 משחקים במדי הפועל אילת. הוא הגיע לקראת סוף העונה כשהקבוצה הייתה מועמדת לירידת ליגה והצליח להשאיר אותה בליגה עם ממוצעים של 17.6 נקודות, 4.2 ריבאונדים, 2.8 אסיסטים ו-1.8 חטיפות בכמעט 30 דקות לערב.
הגארד, בוגר אוניברסיטת סאות’איסט מיזורי סטייט, ניסה את מזלו במשך ארבע שנים ב-NBA ושיחק בדאלאס ובאטלנטה, אך כמעט ולא ראה פרקט. בסך הכל רשם 28 הופעות בליגה הטובה בעולם והעמיד ממוצעים של 1.2 נקודות ב-6 דקות. בקיץ 2021 עזב את ארה”ב לראשונה בקריירה ועבר לאוסטרליה. תחילה שיחק באילוורה ובהמשך עבר לאדלייד, שם רשם 15.8 נקודות ו-5.3 ריבאונדים לערב. הוא נבחר פעמיים לשחקן ההגנה של העונה בליגה האוסטרלית.
2 צפייה בגלריה
אנטוניוס קליבלנד
אנטוניוס קליבלנד
בדרך לישראל. קליבלנד
(צילום: Mark Brake/Getty Images)
קליבלנד עשוי להיות הרכש השלישי של עודד קטש, לצד הפורוורד ג'יימס ווב והרכז הישראלי תמיר בלאט. למכבי יש עשרה שחקנים עד כה שחתומים באופן רשמי: לורנזו בראון, ווייד בולדווין, תמיר בלאט, ג'ון דיברתולומאו, בונזי קולסון, רפי מנקו, ג'יימס ווב, ג'ייק כהן, ג'וש ניבו ורומן סורקין.