פגישתו של עודד קטש באיגוד הכדורסל, אותה הוא יזם, לא תיערך היום (ראשון) מכיוון שלהפועל ירושלים יש אימון באותו הזמן. כזכור, קטש רצה ביקש להיפגש עם יו"ר האיגוד עמירם הלוי, המנכ"ל יעקב בן שושן ויו"ר הוועדה המקצועית עמוס פרישמן, כדי לדון בעתידו בנבחרת ישראל לאור החתימה הצפויה שלו בימים הקרובים בפנאתינייקוס.
אם אכן יקבל את הג'וב בפאו, תיווצר בעיה לקטש עם עבודתו בנבחרת, זאת מאחר שחלון המשחקים הבא של מוקדמות יורובאסקט 2022 נערך במקביל למשחקי היורוליג. לדוגמה, ב-19 בפברואר ישראל תתמודד נגד רומניה, ובאותו היום מצפה ליוונים משחק מול צסק"א מוסקבה.
2 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
יום של הכרעות. קטש
(צילום: אבי רוקח)
בפני אנשי האיגוד ישנן שתי אופציות מרכזיות, הראשונה היא כמובן להיפרד מקטש כמאמן הלאומי ולמנות מאמן אחר במקומו, והשנייה היא להעמיד על הקווים בשני המשחקים שנותרו (ישראל כבר העפילה לאליפות) מאמן זמני (עוזר המאמן דרור כהן או המנהל המקצועי של הנבחרות פיני גרשון), שיתפוס את מקומו עד ליורובאסקט שייפתח ב-1 בספטמבר. הדבר עלול ליצור בעיה, מאחר שבתקופה זו כל קבוצות היורוליג מתאמנות לקראת העונה החדשה ואף משתתפות בטורנירי הכנה.
שני הצדדים נוטים לעבר הפרדת כוחות אחרי ארבע שנים כדי למנוע מצב של בעיות בהמשך הדרך ולהרגיל את הסגל למאמן החדש ולשיטת המשחק החדשה. אם אכן כך יקרה, מספר שמות עלו כמחליפים אפשריים. בין השאר אפשר למצוא שם את גיא גודס וגרשון.
2 צפייה בגלריה
פיני גרשון
פיני גרשון
יחליף באופן זמני את קטש? גרשון
(צילום: אבי רוקח)

י-ם רצתה את לוקה באנקי, שבדרך לליגת הפיתוח

בינתיים, הנהלת הפועל ירושלים עובדת מאחורי הקלעים כדי להיות מוכנה ליום שאחרי עזיבתו של קטש, ומחפשת מאמן זר שיגיע במקומו. על הפרק מספר מועמדים. מהרגע שקטש הודיע לראשי הקבוצה שהוא מתכוון לעזוב, הם התחילו לעשות סקירה רחבה ומעמיקה בשוק המאמנים האירופאיים הפנויים.
ביומיים האחרונים עלו לא מעט שמות של מועמדים. סוכנים זרים הציעו לראשי הקבוצה אנשי מקצוע שונים, ביניהם מילאן טומיץ׳, שאימן בעבר בכוכב האדום בלגרד, איליאס זורוס מאמן נבחרת גיאורגיה, שאימן קודם לכן את אולימפיאקוס, אנאדולו אפס וז'לגיריס קובנה, אך הם ירדו מהפרק לפחות בשלב זה.
באנקי. ככל הנראה לא יגיע לירושלים
לוקה באנקי האיטלקי היה השם שהכי משך את מחזיקת הגביע הישראלית. באנקי (55) אימן בעבר בארמאני מילאנו, באמברג, אא"ק אתונה ולוקומוטיב קובאן. אבל הבוקר עלו דיווחים באירופה כי הוא יצטרף לקבוצת הבת של ברוקלין בליגת הפיתוח כעוזר מאמן. מועמד נוסף הוא דאיניוס אדומייטיס, מאמן נבחרת ליטא לשעבר.
יש לציין שקטש אמור לחתום רשמית בקבוצה היוונית כבר ביממה הקרובה אחרי שירושלים תקבל עבורו פיצוי מפנאתינייקוס, אבל הוא יישאר על הקווים בפיס ארנה עד יום רביעי הקרוב כשהקבוצה תארח את טורק טלקום הטורקית במסגרת ליגת האלופות של פיב"א. אם ירושלים לא תמצא מאמן עד ה-14 בינואר, מי שיאמן בינתיים יהיו עוזריו של קטש, יונתן אלון ודניאל לוץ.
פורסם לראשונה: 08:10, 10.01.21