במכבי ת״א עובדים במרץ על בניית סגל השחקנים לקראת העונה הבאה, אבל בינתיים גם ממתינים לתשובה מתמיר בלאט שתתקבל בימים הקרובים.
בלאט (26, 1.84), הרכז ששיחק בעונה החולפת באלבה ברלין, קיבל הצעה מהצהובים לחתום על חוזה לשנתיים עם אופציה לשנה נוספת, אך מאחר והוא מחזיק בהצעות נוספות כמו מקבוצתו הקודמת אלבה, הוא עדיין לא קיבל החלטה באיזה מועדון הוא רוצה לשחק והאם הוא רוצה לחזור ארצה או להמשיך את המסע באירופה.
1 צפייה בגלריה
שחקן אלבה ברלין תמיר בלאט
שחקן אלבה ברלין תמיר בלאט
יחזור לארץ? בלאט
(צילום: EPA)
הצהובים הראו את הנכונות שלהם להחתימו עוד לפני שהעונה הסתיימה אחרי שהתברר שהוא מסיים חוזה בקבוצה הגרמנית ושיפתח זיו לא ימשיך במועדון הצהוב, כך שההחלטה תלויה רק בו. הקו האחורי של מכבי ת"א כולל את לורנזו בראון, וויד בולדווין וג'ון דיברתולומיאו – ובלאט רוצה לבחור ביעד שבו יקבל כמות נכבדה של דקות משחק, אם כי מה שעשוי להכריע בסופו של דבר את ההחלטה היא מערכת היחסים הקודמת שלו עם עודד קטש שאימן אותו בהפועל ירושלים והעובדה שאביו דייויד בלאט משמש כיועץ המקצועי של מכבי ת"א.
בנוסף, מכבי ת"א נמצאת במשא ומתן מתקדם עם המתאזרח וויל ריימן (26, 2.03), הפורוורד ששיחק בהפועל חיפה בשנתיים האחרונות והעמיד בעונה החולפת ממוצעים של 8.5 נקודות ו-5 ריבאונדים ב-25 דקות בזירה המקומית. ריימן צפוי להגיע על המשבצת של גיא פניני שאומנם עדיין לא קיבל החלטה אם לפרוש מכדורסל, אך לבינתיים קיבל הצעה ממכבי ת"א לשמש כעוזר מאמן של קטש.