איזה משחק היה לנו הערב (שלישי) בבלגרד. מכבי ת"א שייטה אל עבר רבע גמר היורוליג עם תצוגת כדורסל אדירה במסגרת הפלייאין, שהסתיימה ב-85:113 מטורף על באסקוניה. בשלב הבא, מצפה לצהובים פנאתינייקוס, שסיימה את העונה הסדירה במקום השני. אבל הלילה, הקבוצה של עודד קטש התמקדה בחגיגות הניצחון על הירבה מספרד.
"אני שמח מאוד עבור השחקנים", אמר המאמן בסיום. "לפני המשחק אמרתי לשחקנים שאנחנו ראויים לזה. ברוב שלבי המשחק היינו מצוינים - התקפית והגנתית, היינו ראויים לנצח אחרי העונה המטורפת שעברה עלינו. השחקנים הראו הרבה אופי".
3 צפייה בגלריה
מכבי ת"א באסקוניה
מכבי ת"א באסקוניה
"חאמסה". קטש חוגג בבלגרד
(צילום: EPA/ANDREJ CUKIC)
על התמיכה מצד מאות אוהדים צהובים שהגיעו לאולם, אמר קטש: "התגעגענו אליהם פה, באירופה, הם נתנו לנו רוח גבית חשובה, וזה היה מיוחד לבוא ולראות אותם, גם אם מדובר בכמה מאות".
לורנזו בראון שהצטיין עם 29 נקודות והשאיר את ההגנה הבאסקית חסרת אונים, אמר בסיום: "זאת תחושה נהדרת הערב, והיא הגיע אחרי עונה עם הרבה אתגרים לקבוצה. אבל עברנו את זה. יש לנו קבוצה אדירה, הייתה אווירה מדהימה גם מצד הקהל שלנו. פנאתינייקוס? מדובר באחת הקבוצות הטובות באירופה ונבוא לשחק את הכדורסל שלנו ולנצח".
3 צפייה בגלריה
מכבי ת"א באסקוניה
מכבי ת"א באסקוניה
"תחושה נהדרת". בראון
(צילום: EPA/ANDREJ CUKIC)
3 צפייה בגלריה
מכבי ת"א באסקוניה
מכבי ת"א באסקוניה
"שמח ששמנו את כל הסחות הדעת בצד". בולדווין חוגג ערב מושלם
(צילום: EPA/ANDREJ CUKIC)
בולדווין, שסיים את המשחק עם 26 נקודות, הוסיף: "הניצחון הזה מגיע במהלך ימים מטורפים פה ובישראל, ובנסיבות של המלחמה, ואני מודה על מערכת ההגנה של המדינה שהגנה עלינו. אני שמח ששמנו את כל הסחות הדעת בצד ושניצחנו. מכבי ת"א כארגון התמודדה עם ימים לא פשוטים, והיא עשתה זאת מצוין. עכשיו יש לנו יריבה מהטובות באירופה ונראה איך זה יתגלגל מכאן".