בעקבות התארגנות של מספר שחקנים זרים בשיתוף עם שחקנה של מכבי ת"א, עומרי כספי והפרת תנאי הבידוד מצד אנג'לו קלויארו וסנדי כהן ביום חמישי האחרון ובצל הרצון לקבל הקלות בתנאי הבידוד של השחקנים, שלח היום (ראשון) יו"ר מינהלת הליגה, שמואל פרנקל, מכתב לקבוצות.
"נוכח מה שקורה סביבנו עלינו להבין שהגיע הזמן להחזיר את הכדורסל מהכותרות חזרה למגרשים", נכתב במכתב שחתום על ידי יו"ר המינהלת, שמואל פרנקל. "על כולכם לקחת אחריות, לשוחח עם השחקנים ולהסביר להם שהחזרה היא העיקר והגיע הזמן שכולנו נתעסק אך ורק בלהגיע לפתיחת הליגה מוכנים ככל האפשר".
1 צפייה בגלריה
פרנקל מגיע לישיבה
פרנקל מגיע לישיבה
עולה להתקפה. שמואל פרנקל
(צילום: עוז מועלם)
עוד נכתב: "אנחנו בקשר יומיומי עם משרד הבריאות וכל הזמן מחכים ומקווים להקלות שיעזרו לשחקנים לשמור על בריאותם מחד ולהעניק להם גם הקלות נפשיות ומנטליות ככל שניתן. אין צורך בהקמת 'ועדי שחקנים', אנחנו יודעים היטב את מלאכתנו ומודעים לכך שבימים אלה ישנה התארגנות של מספר שחקנים הבאים לפגוע בחידוש הליגה. אנחנו מודיעים להם כי במידה וייגרם נזק כלשהו לקבוצות ולליגה הם יהיו מחויבים על כך".
"אנו מקווים מאוד שבמשרד הבריאות אכן ימצאו דרך להקל על השחקנים, אך שיהיה ברור, שחקנים שיוצאים ומבלים בניגוד להוראות מסכנים את בריאות חבריהם והם אלה שיגרמו לכך שההקלות האלה לא יגיעו. לכל השחקנים בכל הליגות יש קשיים ומצוקות, אבל רק אצלנו הכותרות לא מפסיקות להתעסק בטפל, בואו ניקח את גורלנו ותדמיתנו בידינו ונחזור לשחק בהתרגשות וגאווה לטובת הקבוצות והאוהדים שלנו".