ארבעה ימים בלבד לאחר הזכייה בגביע המדינה - ודווקא כשהקבוצה נמצאת במומנטום חיובי בכל המסגרות - זעזוע בהפועל ירושלים. היועץ המקצועי של האדומים, יותם הלפרין, הודיע היום (שני) על עזיבת המועדון.
הלפרין נמצא בהפועל ירושלים מאז 2013, כשחקן, מאמן וכמובן גם בשדרה הניהולית. בשנה האחרונה מונה יונתן אלון לתפקיד המנהל המקצועי והלפרין הוזז למשרת היועץ המקצועי, שנמצא בקשר רציף עם ההנהלה.
4 צפייה בגלריה
יותם הלפרין
יותם הלפרין
יודיע על עזיבה. הלפרין
(צילום: עוז מועלם)
"הפועל ירושלים מבקשת להודות ליותם על כל מה שעשה למען המועדון - כשחקן, כמאמן וכאיש מקצוע. במהלך תקופתו במועדון יותם הניף כקפטן את צלחת האליפות הראשונה בתולדות הפועל, לכך הוסיף אליפות נוספת, וזכה ב-3 גביעים כחלק מהצוות הניהולי, וכל זאת בתקופה של 8 שנים בלבד", נאמר בהודעה הרשמית של הקבוצה.
הלפרין עצמו הוסיף: "אם היו אומרים לי לפני עשר שנים, כשחתמתי בהפועל ירושלים כשחקן, שאני אסגור עשור במועדון הזה, אולי לא הייתי מאמין. מהר מאוד הפועל ירושלים נכנסה לי ללב, והפכה להיות הבית האמיתי שלי. מעבר לשתי האליפויות שזכיתי בהן בהפועל כשחקן, ועוד 3 גביעים בצוות המקצועי, חוויתי בעשר השנים האחרונות אינספור רגעים וחוויות שילכו איתי כל החיים".
4 צפייה בגלריה
יותם הלפרין בישיבת ארגון השחקנים
יותם הלפרין בישיבת ארגון השחקנים
הרגיש תחושת מיצוי. הלפרין
(צילום: עוז מועלם)
"כעת, אחרי קיץ מאתגר, הקבוצה התייצבה ונמצאת בידיים מקצועיות מצוינות ולכן נוצרה סיטואציה שאני מרגיש בנוח לצאת לדרך חדשה. אני מרגיש שזו לא באמת פרידה, כי הפועל תמיד תהיה חלק ממני, אבל לפחות בפן המקצועי, בשלה העת לחפש אתגר חדש", המשיך הלפרין.
"אני רוצה להודות לאיל חומסקי על האמון האינסופי. לגיא הראל שהפך להיות שותף לדרך וחבר נפש, כמובן לאורי אלון שהתחיל את כל המסע המופלא, למנהלי הקבוצות שהיו איתי כשחקן וכמאמן - ניר ודיוויד. אני מודה לכל השחקנים ששיחקתי, אנשי הצוות המסורים של הפועל, כל המעטפת שסביב הקבוצה ואנשי המשרד. וכמובן לכם האוהדים - תודה ענקית על כל התמיכה ועל האהבה. אוהב אתכם המון".
4 צפייה בגלריה
חגג תארים בהפועל ירושלים גם כשחקן
חגג תארים בהפועל ירושלים גם כשחקן
חגג תארים בהפועל ירושלים גם כשחקן
(צילום: עוז מועלם)
הבעלים איל חומסקי סיכם: "יותם אמנם לא יהיה חלק מהמערכת המקצועית בהפועל, אבל זאת בשום צורה לא פרידה. יותם היה, עודנו ויישאר בשר מבשרה של הפועל ירושלים. יותם הוא הפועל והפועל היא יותם. במשך עשר שנים איתנו, יותם הפך לאבן דרך חשובה בבניית הערכים של הקבוצה, עם אנושיות ורגישות נדירה לצד ווינריות. החיבור של יותם עם האוהדים ועם קהילת הפועל ירושלים הוא חיבור חזק ובלתי ניתן לשבירה".
יש לציין כי בחודשים האחרונים, אחרי הגעתו של יונתן אלון, הלפרין לקח צעד אחורה ולפעמים אף נעדר ממשחקי הקבוצה. אחרי לבטים רבים ועם כוונה חד משמעית לעזוב בסוף בעונה, החליט הלפרין להקדים את הפרישה. הרצון שלו כעת להתמקד, אם וכאשר, בקריירת אימון.
4 צפייה בגלריה
זכה עם הפועל ירושלים עוד באליפות הראשונה שלה
זכה עם הפועל ירושלים עוד באליפות הראשונה שלה
זכה עם הפועל ירושלים עוד באליפות הראשונה שלה
(צילום: עוז מועלם)
בראיון שהעניק ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet ביוני 2022, נשאל על ההבדל בין מאמן למנהל מקצועי ואמר: "כמנהל מקצועי אתה רוצה שהעסק ינוהל מאחורי הקלעים ברמה הכי טובה, כמאמן אתה חי את חדר ההלבשה וכל המסביב. זה מאוד קרוב ללהיות שחקן, ואפילו יותר עוצמתי. אני אוהב את זה, זה איתגר אותי, החזיר אותי לימים כשחקן. כשאתה מנצח משחק גדול, האגו חוזר וזה כיף".