מכבי רעננה המשיכה הלילה (בין שלישי לרביעי) במסע משחקי הראווה שלה בארה"ב, שהפך כמובן, לאור המצב הביטחוני, למפגן תמיכה בישראל. גם הפעם הובסה הקבוצה מהליגה הלאומית, 138:111 בידי מינסוטה טימברוולבס, אך שוב - זה לא מה שהיה חשוב.
במחווה לאזרחים הישראליים המוחזקים בידי ארגוני הטרור ברצועת עזה, עלתה החבורה של יהוא אורלנד לחימום עם תמונות החטופים על חולצותיהם. "אנחנו מייצגים מדינה שכרגע נמצאת במלחמה", אמר עוזר המאמן אייב קאהן.
2 צפייה בגלריה
"בפנים אנחנו בוכים ועצובים". שחקני מכבי רעננה
"בפנים אנחנו בוכים ועצובים". שחקני מכבי רעננה
"בפנים אנחנו בוכים ועצובים". שחקני מכבי רעננה
(באדיבות מכבי רעננה)
הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, אסף רוזנבלאט, הסביר לתקשורת האמריקאית את הלך הרוח בקבוצה: "זו הייתה החלטה קשה מאוד, להמשיך את מסע המשחקים הזה. אנחנו לפעמים מחייכים כלפי חוץ, אבל בפנים אנחנו בוכים ועצובים. כל אחד בקבוצה מכיר מישהו שנרצח או נחטף, זו טרגדיה עצומה עבורנו".
מאמן הטימברוולבס, כריס פינץ': "מדובר בנושא סופר אמצויונלי. הם שיחקו כמה משחקים כאן בארה"ב כשמן הסתם הראש שלהם לא בדיוק נמצא על הפרקט, אלא על מה שקורה במולדתם".
2 צפייה בגלריה
(באדיבות מכבי רעננה)
במשחק עצמו, פינץ' לא שיתף את שחקניו הבכירים, כאשר אלה ששיחקו הם בעיקר השחקנים הצעירים וכאלה שלא ממש רואים דקות במהלך משחקי ההכנה. כאמור, זה לא בדיוק מנע מהקבוצה המקומית לנצח בקלילות. לוקה גרזה הבוסני הוליך את קלעי מינסוטה עם 30 נקודות, דוויין בייקון (26) ודקארי טאקר (24) בלטו אצל רעננה.