מאמנה של אליצור רמלה, דני גוט, ידריך ביום שני הקרוב - עם חזרה של ליגת העל לנשים, מישהי שהוא מכיר מצוין. את בתו, ירדן.
אלופת ליגת העל הודיעה היום (שישי) על החתמתה של גוט ג'וניור (32, 1.82 מ'), ששיחקה בשנים האחרונות בקולג' בקנדה. זאת תהיה הפעם השנייה שירדן ואביה משתפים פעולה, אחרי שעשו זאת בהצלחה לפני שנתיים, בבנות הרצליה.
2 צפייה בגלריה
ירדן ודני גוט
ירדן ודני גוט
ירדן ודני גוט בקדנציה בבנות הרצליה
(צילום: אורן אהרוני)
המנהל המקצועי של רמלה, נסים רון, אמר לאחר ההחתמה: "ירדן הגיעה ישר מלימודי הקולג' בקנדה, אחרי שהצלחנו לשכנע אותה ואת אביה שהמהלך יביא לחיזוק הקבוצה. כזכור, הליגה מתחילה בסיבוב הראשון ללא זרות ורק עם ישראליות. אנחנו מכוונים להשיג את אותן המטרות שהגדרנו טרם המלחמה ורוצים את כל התארים. ירדן נחשבת לשחקנית מוכשרת ותוסיף המון לקבוצה בדרך להגשמת המטרות".
בריאיון משותף ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet, עם דני וירדן לפני שלוש שנים, אמרה הבת אז: "כל מי שמכיר את אבא שלי יודע שהוא לא עושה חשבון לאף אחד. הוא מאמן בדרך שלו והולך לפיה, ולא משנה אם אשתו על המגרש. בטח אם זו הבת שלו. הוא מחויב, מקצועני. שנינו מציבים את הגבולות. אין מצב שיהיו פרוטקציות. אם אני לא טובה, לא אהיה על המגרש".
2 צפייה בגלריה
גוט (ראשונה מימין). תזכה עם רמלה בתואר?
גוט (ראשונה מימין). תזכה עם רמלה בתואר?
גוט (ראשונה מימין). תזכה עם רמלה בתואר?
(צילום: עודד קרני איגוד הכדורסל)
דני הוסיף: "אם צריך לצעוק, אני צועק. אם לכעוס - אז כועס. כשמגיעים הביתה עושים את הניתוק. היא חוזרת להיות הבת שלי ואני אבא שלה. שנינו נהנים מזה".
רמלה תפתח את עונת 2023/24 בליגת העל במשחק חוץ ביום שני מול הפועל פ"ת.