נבחרת ישראל בכדורסל תארח ביום שישי את פינלנד במסגרת בית 10 במוקדמות אליפות העולם. הנבחרת הישראלית כבר איבדה סיכוי לעלות כשהיא במאזן 7:3, בעוד הפינים כבר הבטיחו את העלייה אל טורניר הגמר לצד גרמניה וסלובניה.
שחקן הנבחרת תומר גינת אמר: "זה תמיד כבוד וכיף להגיע לנבחרת. כולנו מתרגשים. יש לנו שני משחקים שאנחנו מתייחסים אליהם כדבר החשוב ביותר והמטרה היא לנצח בשניהם. יש פה הרבה חבר'ה צעירים שמצטרפים אל הנבחרת. המטרה של כולם היא להציג כדורסל טוב שאנחנו רוצים שיאפיין אותנו קדימה".
1 צפייה בגלריה
תומר גינת נבחרת ישראל
תומר גינת נבחרת ישראל
מתרגש לחזור אל הנבחרת. גינת
(צילום: עוז מועלם )
המאמן הזמני של ישראל נדב זילברשטיין: "אנחנו מתרגשים ושמחים להיות פה. נבחרת ישראל זה חלון הראווה של הכדורסל הישראלי. המשחקים האלה חשובים לנו. אנחנו רוצים לנצח. הנבחרת הזו היא חלק משרשרת של נבחרות עם הישגים יפים. אנחנו רוצים להראות את הרוח של הנבחרת, את הביחד. פינלנד מגיעה בסגל דומה מאוד לזה שהיה לה באליפות אירופה".
על גודס: "הוא חסר לנו מאוד וחבל שזו ההחלטה שהוא קיבל. אנחנו מכבדים את ההחלטה, אבל היינו מעדיפים כולנו שהוא יהיה פה. יש פה עניין שהוא יותר גדול ממני ואני חושב שבחירה של מאמן היא עניין עם משקל כבד. זו החלטה שצריכה להיעשות בזהירות ואחריות. אם באיגוד החליטו לקחת את הזמן, אז בסדר. הנבחרת היא בשבילי שליחות ולא משנה באיזו סיטואציה".