בשורות מאכזבות לנבחרת ישראל. כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, איגוד הכדורסל הודיע היום (שלישי) כי דני אבדיה לא ישחק הקיץ עם הנבחרת בטורניר טרום מוקדמות המשחקים האולימפיים פריז 2024. "למרות הודעה קודמת של ה-NBA, קיבלה קבוצתו וושינגטון החלטה כי מכיוון שאבדיה סובל מפציעה בירך, הוא לא יוכל להצטרף למשחקי הנבחרת בקיץ הנוכחי", נאמר בהודעת איגוד הכדורסל.
בשבועות האחרונים אחרי לא מעט שיחות בין הנבחרת לאבדיה ונציגיו כולל נציגי קבוצתו, אבדיה הבהיר שברצונו לייצג את הנבחרת בטורניר הקרוב וכבר קבע תאריך הגעה לאימונים, אך, כאמור, בשבוע האחרון התברר שהשחקן סובל מפציעה שמאוד הדאיגה את קבוצתו ששלחה רופא במיידית לישראל.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה מאוכזב
דני אבדיה מאוכזב
לא יעמוד לרשות הנבחרת. דני אבדיה
(צילום: עוז מועלם)
אחרי מספר התייעצויות והעדפה שאבדיה ייכנס לעונה החדשה ב-NBA מבלי לסחוב פציעה או להחמירה אם ישחק במשחקים הקרובים, הצדדים בשיתוף עם נבחרת ישראל הגיעו להסכמות שהוא לא ייקח חלק בטורניר הקרוב.
לפני מספר ימים אמר מאמן הנבחרת אריאל בית הלחמי על דני אבדיה: "מהיום הראשון הוא התחייב להיות כאן. יש לו פציעה שדי מדאיגה את וושינגטון וכרגע הוא לא כשיר להיות איתנו באימונים. הרופא שלו מארה"ב הגיע לכאן כדי לערוך לו בדיקות, מקווה שהפציעה לא רצינית ונוכל לקבל אותו. הוא עשה הכל על מנת להיות פה".
2 צפייה בגלריה
בית הלחמי
בית הלחמי
נמצא בבעיה. בית הלחמי
(צילום: טל שחר)
טורניר טרום המוקדמות לפריז 2024 יתקיים בטאלין שבאסטוניה, שם הנבחרת תפגוש את מקדוניה, צ'כיה ואסטוניה. שתי הראשונות בבית הזה ייצאו לפולין לחצי הגמר והגמר מול הבית המקביל שכולל את פולין, בוסניה, פורטוגל ובולגריה. מנצחת הטורניר תעלה לטורניר המוקדמות האולימפי שיתקיים בקיץ 2024.