האם אחד מהשחקנים הבולטים של מכבי חיפה בדרך ליעד מפתיע? על-פי דיווח באתר "ספורטיים" היווני, אל עין מאיחוד האמירויות מעוניינת בבוגדן פלאניץ' ומוכנה לשלם כ-2 מיליון אירו למכבי חיפה.
על-פי הפרסום הקבוצה תשלם את סעיף השחרור של פלאניץ', שהוזכר גם כמועמד לאא"ק אתונה. אל עין חתמה, כזכור, על הסכם שיתוף פעולה עם מכבי חיפה לפני כשנה.
2 צפייה בגלריה
פלאניץ'
פלאניץ'
שחקן ההגנה החשוב ביותר של מכבי חיפה. פלאניץ'
(צילום: עוז מועלם)
במכבי חיפה עסוקים כמובן ביממה האחרונה במשחק החשוב הערב (שלישי, 22:00) בבלגרד מול הכוכב האדום. הירוקים מגיעים עם יתרון 2:3 מהמשחק הראשון בסמי עופר ורחוקים פסע מעלייה לשלב הבתים של הצ'מפיונס לראשונה מזה 13 שנה.
פלאניץ' בן ה-30 הוא כמובן שחקן ההגנה החשוב ביותר של הקבוצה, ובפער. כשהגיע למועדון לפני שנתיים, הוא הפך את עופרי ארד לאחד הגיבורים של עונת האליפות: הביא לשדרוג של המשחק שלו, וגרם לכך שייראה יותר טוב כשכיסה בעצמו על טעויות. בעונה השנייה, בעיקר בחלק השני שלה, הייתה ירידה, אבל לפחות במשחקים באירופה פלאניץ' המשיך להיות במיטבו.

קילר, ווינר, לוחם

את הקפיצה הגדולה בקריירה עשה פלאניץ' מחוץ לסרביה, במועדון הפאר הרומני סטיאווה בוקרשט, ששינה בינתיים את שמו ל-FCSB בגלל עניינים משפטיים. הוא היה אחד הבלמים הטובים ברומניה, והנתונים שלו התאימו למה שצוות הסקאוטינג במכבי חיפה חיפש, אבל הרומנים טענו שיש לו חוזה אצלם ואיימו בתביעה. בסופו של דבר מהסיפור הזה יצא רק טוב, כיוון שפלאניץ' הבין שמכבי חיפה זה מקום שמוכן להילחם עליו. במועדון הבטיחו לו שאם תהיה פסיקה שתחייב תשלום מסוים, המועדון ייקח זאת על עצמו. פלאניץ' הבין כמה מעריכים אותו ושיש לו על מי לסמוך.
2 צפייה בגלריה
בוגדן פלאניץ'
בוגדן פלאניץ'
קילר, המובן הטוב של המילה. פלאניץ'
(צילום: עוז מועלם)
"בוגדן הוא קילר", אומר גורם בכיר במכבי חיפה. "ווינר בכל רמ"ח איבריו והלוחם הכי גדול שיש. אשתו הנמצאת בהריונה השני מאוהבת בישראל, התחברה למקום ומרגישה נהדר. במקביל, הקהל אוהב את בוגדן וכולם רואים את העידוד והתמיכה שהוא נותן לו. נפלנו עם לא מעט בלמים בשנים האחרונות ולא רצינו לאבד את פלאניץ' בגלל עניינים כספיים. יש לו טמפרמנט של סרבי, הוא רוצה לנצח בכל מחיר, הראשון שמגן על השחקנים בכל עימות הכי קטן שיש. דרבי הוא מלחמה עבורו".