המנהל המקצועי המתפטר של הפועל ת"א, עומר בוקסנבוים, צפוי לחזור בו מהחלטתו, ולשוב לאדומים. זאת אחרי שבוקסנבוים הגיע היום (שישי) לפגישה מכרעת עם אחד מבעלי הקבוצה איציק ניסנוב, לגבי אפשרות חזרה לתפקידו אשר נחשפה לראשונה ב-ynet. בוקסנבוים יעניק לניסנוב תשובה סופית ביום ראשון, אחרי המשחק של הקבוצה מול סקציה נס ציונה (שבת, 15:00).
המנהל המקצועי הודיע על התפטרותו בשלישי האחרון, אחרי התבוסה הגדולה בתולדות המועדון - 6:0 להפועל באר-שבע בטוטו-טרנר, מה שהוביל גם לעזיבת המאמן סלובודן דראפיץ'. בהודעה ששלח לבעלי המועדון הבהיר בוקסנבוים כי לא מדובר באירוע ספציפי, אלא במצבור של סיבות שהובילו אותו לקבל את ההחלטה ולקחת אחריות על הכישלון.
3 צפייה בגלריה
איציק ניסנוב בעלי הפועל ת"א עם עומר בוקסנבוים המנהל המקצועי
איציק ניסנוב בעלי הפועל ת"א עם עומר בוקסנבוים המנהל המקצועי
פגישה מכרעת היום. בוקסנבוים עם איציק ניסנוב
(צילום: עוז מועלם)
מי שדחף למינויו של בוקנסבוים ונחשב לאיש הקרוב ביותר אליו הוא איציק ניסנוב, שאמר לו מראש אחרי המעבר מהניהול המוצלח של מחלקת הנוער במועדון כי הוא יישפט לאורך תקופה וברור כי מנהל מקצועי צעיר וחסר ניסיון צריך זמן כדי להתוות דרך.
"גם העונה הראשונה של בוקסנבוים במחלקת הנוער של המועדון לא הייתה מוצלחת ומאז הוא הפך אותה לטובה בכדורגל הישראלי", אמר גורם במועדון.
3 צפייה בגלריה
סילבס מוצג כמאמן הפועל ת"א
סילבס מוצג כמאמן הפועל ת"א
אימון טעון. סילבס
(צילום: עוז מועלם)
מאז ההתפטרות של בוקסנבוים, מופעל עליו לחץ מצד הבעלים ומספר שחקנים, שיחזור בו מההתפטרות. הבעלים הבהירו כי הם לא מקבלים את התפטרותו, אולם בוקנסבוים היה בסערת רגשות. "נעשה הכול כדי שבוקסנבוים יישאר אחרי הפגישה היום. הוא עשה הרבה טעויות העונה והוא מודע לזה, הוא חלק משמעותי ממה שקורה, אבל אף אחד לא שופט מנהל מקצועי בחצי שנה", הסבירו בהפועל ת"א.
בחדשות המשמחות עבור האדומים, אנשי העסקים האמריקאים הודיעו היום כי הם נכנסו להליך הרכישה של הקבוצה, במטרה להשלימו לפני ההכנות לעונה הבאה.
דייויד מינצברג, ראש קבוצת אנשי העסקים, אמר בהודעה הרשמית: "בחודשים האחרונים אנו עסוקים במשא ומתן חרוץ לגבי מועדון הכדורגל הפועל ת"א. אנחנו יודעים שהשנים האחרונות היו קשות מאוד עבור אוהדי הפועל ת"א, ואנו מצפים לסיים את העסקה הזו כדי שנוכל להתחיל בתהליך של בנייה מחדש של הפועל ת"א לאחד מהמועדונים המובילים בישראל. האסטרטגיה שלנו תהיה להשתמש במערכות ותהליכים מודרניים כדי להשיג הצלחה עקבית ובת קיימא, תוך כיבוד ההיסטוריה, המסורות והערכים של המועדון".
3 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב
זועמים על הנעשה בקבוצה. אוהדי הפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם )
תחת המאמן החדש חיים סילבס, שעל מינויו פורסם לראשונה ב-ynet, האדומים נערכים למשחק התחתית מחר (שבת, 15:00) מול נס ציונה, שיהיה הראשון עם קהל בבלומפילד לראשונה מזה חודשיים. סילבס מעוניין להשאיר את אנטואן קונט, שמבוקש בבני סכנין.