יממה אחרי רעידת האדמה בהפועל ת"א וההתפטרות של המנהל המקצועי עומר בוקסנבוים והמאמן סלובודן דראפיץ', ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet נודע כי מאחורי הקלעים בעלי המועדון מפעילים לחץ על בוקסנבוים כדי שיבטל את החלטתו ויחזור לתפקיד. בוקסנבוים שוקל את הבקשה והבטיח להחזיר תשובה בעוד מספר ימים.
בוקסנבוים הוחתם בקיץ האחרון בעקבות ההצלחה במחלקת הנוער של המועדון, והבעלים לקחו בחשבון כי מדובר בהימור מאחר שהוא מעולם לא שימש בתפקיד כזה בקבוצה בוגרת. בוקסנבוים והבעלים מודים כי הוא עשה טעויות רבות שהובילו את המועדון למקום שבו הוא נמצא, אבל מצד שני לא רוצים לפספס איש מקצוע משמעותי, וביממה האחרונה מופעל עליו לחץ לחזור בו. יש לציין כי בין הבעלים לבין מנהל המקצועי המתפטר אין כל מתיחות, וכפי שהבהיר להם בהודעת הפרידה, מדובר בהחלטה שהוא החזיק אצלו כבר תקופה ארוכה, ואין לה קשר ישיר לתבוסה בבאר-שבע או להחתמת שחקן כזה או אחר.
1 צפייה בגלריה
עומר בוקסנבוים המנהל המקצועי של הפועל ת"א
עומר בוקסנבוים המנהל המקצועי של הפועל ת"א
בהפועל ת"א רוצים להחזיר אותו. בוקסנבוים
(צילום: עוז מועלם)
בינתיים, להפועל ת"א יש מאמן חדש. כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, חיים סילבס חתם אתמול על חוזה עד תום העונה וכבר העביר את אימון הערב בוולפסון. לסילבס הובהר כי אם קבוצת הניהול האמריקאית תודיע בימים הקרובים כי היא לוקחת על עצמה את ניהול המועדון, היא לא בהכרח תהיה מחויבת להתקשרות עימו.
ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet הגיעו פרטי החוזה שלו: 30 אלף שקל נטו לחודש, וחוזהו יוארך אוטומטית במקרה של עלייה לפלייאוף העליון ושכרו ישודרג ב־10,000 שקל נטו בחודש כמענק מיוחד – כל זאת נכון בתנאי שהבעלים הנוכחיים יישארו במועדון.
סילבס מעוניין להשאיר את הצרפתי אנטואן קונטה, שכבר היה בדרכו לבני סכנין, והובהר לו כי יקבל חיזוק, בין היתר שוער זר. המאמן המתפטר סלובודן דראפיץ' יקבל פיצוי של חודש שכר.