חלום הצ'מפיונס של מכבי חיפה בשיאו. אחרי ניצחון דרמטי על עירוני קריית שמונה בליגה וניצחון יוקרתי בליגת האלופות על יובנטוס, הקבוצה של ברק בכר תתארח היום (שלישי, 22:00) אצל פריז סן ז'רמן במסגרת המחזור החמישי של המפעל החשוב ביבשת.
עוד על חגיגת הצ'מפיונס הירוקה בפריז
רגע לפני המשחק, הקהל הירוק שהגיע באלפיו לפריז - למרות ש-1,650 כרטיסים בלבד הוקצו לאוהדי האורחת - הדהים את השחקנים אתמול כאשר חיכה לאוטובוס של שחקני הקבוצה במלון ועודד אותם במשך שעות. השחקנים שהיו נרגשים מאוד מהמחווה של הקהל אמרו: "יש לנו קהל שאין לקבוצות גדולות באירופה, מגיע לו לשמוח. נעשה הכל כדי לגרום לו לאושר".
2 צפייה בגלריה
דולב חזיזה עם אוהדי מכבי חיפה בשאנז אליזה
דולב חזיזה עם אוהדי מכבי חיפה בשאנז אליזה
דולב חזיזה עם אוהדי מכבי חיפה
(צילום: שמעון אלבז)
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מתאמנים בפארק דה פראנס
שחקני מכבי חיפה מתאמנים בפארק דה פראנס
שחקני מכבי חיפה מתאמנים בפארק דה פראנס
(צילום: AFP)
האוהדים תכננו להגיע הערב לאצטדיון בצעדה משותפת, אך המשטרה המקומית אוסרת על הגעה משותפת של קבוצות גדולות למשחק. בשל כך, הצעדה המתוכננת צפוייה בכל זאת להתקיים, אך להתפזר לפני ההגעה לאצטדיון.
ברק בכר מגיע למשחק הערב ללא דניאל סונדרגן שנפצע במשחק מול קריית שמונה ויחזור רק לאחר פגרת המונדיאל, כשמי שאמור לתפוס את מקומו בעמדת המגן הימני הוא הבלם עבדולאי סק. למרות האופוריה של הקהל מהניצחון על יובנטוס, בקבוצה מקפידים להישאר עם הרגליים על הקרקע ואמרו: "על טעות הכי קטנה הם יענישו אותנו. נצטרך להיות מרוכזים ודרוכים. זה משחק מול אחת הקבוצות הטובות באירופה".