יותר מ-4,500 אוהדי מכבי חיפה, על פי ההערכות, כבר נחתו בפריז לקראת המשחק מול פ.ס.ז' בליגת האלופות מחר (22:00), ולפי הדיווחים שהגיעו למועדון, יותר מ-7,000 ירוקים מתכוונים להגיע לפארק דה פראנס. זאת למרות שלקבוצה האורחת הוקצו 1,650 כרטיסים בלבד.
באזור האצטדיון נראו אתמול עשרות אוהדים מישראל נואשים לכרטיסים. חלקם הצליח לרכוש את המצרך המבוקש ליציעים של אוהדי פ.ס.ז', והמחירים אצל הספסרים מתחילים ב-200 אירו ומגיעים עד 1,200 לכרטיס. שילה, שהגיע לפריז ללא כרטיס, סיפר: "הספסרים פה מפציצים מחירים ואנחנו מנסים את מזלנו. סביר מאוד להניח שיהיו ביציעים אלפי אוהדים של מכבי חיפה, הרבה יותר מהכמות שהוקצתה לנו, אבל לא פחות הגיוני שאלפים יישארו בחוץ".
3 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר שהגיעו לעודד את מכבי חיפה
אוהדי בית"ר שהגיעו לעודד את מכבי חיפה
אוהדי בית"ר שהגיעו לעודד את מכבי חיפה
(צילום: פרטי)
דור, אוהד נוסף, כבר מתלהב מהאווירה: "איפה שאתה לא הולך אתה שומע ישראלים ומרגיש בבית. אנחנו מבטיחים שישמעו אותנו היטב גם במשחק. הקצו לנו רק 1,650 מקומות כי הם ראו איזו עוצמה יש לקהל שלנו".
אוהדי מכבי חיפה מתכננים צעדה גדולה לקראת המשחק, לכיוון הפארק דה פראנס, ומבטיחים מופע עידוד יוצא דופן. כוחות משטרה מתוגברים צפויים לאבטח את הישראלים. בצד המקצועי תחסר מחר האלופה הישראלית את דניאל סונדגרן, הסובל מקרע מלא ברצועה הצדית בברכו וצפוי לחזור לאימונים רק בעוד כשלושה חודשים. מחר בערב יקיים ברק בכר את האימון המסכם באצטדיון שבו ייערך המשחק.
3 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
מבטיחים עוד תצוגת עידוד. אוהדי מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)

"לא נשכח מה שחר עשה עבור בית"ר"

הצד המפתיע של הישראלים שנחתו בצרפת הגיע מכיוון ירושלים. שלושה אוהדי בית"ר, ירושלמים מבטן ומלידה, שילמו יותר מ-2,000 אירו כל אחד כדי לעודד את מכבי חיפה בפריז. כן, זו לא מתיחה, אוהדי בית"ר הגיעו לתת גב לירוקים, אבל יש להם בקשה מיוחדת: "אנחנו רוצים לראות שערים של מסי, ניימאר ואמבאפה, עם ניצחון של מכבי חיפה. שהחוויה תהיה מושלמת".
שלושת הבית"רים - ניר כהן (28), בראל חיים (27) וליאור ברסנו (26) - הם לא "עוד" אוהדים. הם המריאו לצרפת אחרי לילה ללא שינה, כשבמוצאי שבת הספיקו לעודד את קבוצתם שניצחה באשדוד (0:2). שלושתם מנויים בטדי כבר שנים ארוכות, יושבים במזרחי, אך לא קשורים לארגון "לה פמיליה". עובדת היותם חלק מהקהל שנחשב לפנאטי ביותר בארץ, לא הפריעה להם להגיע כדי לתמוך במועדון שעימו יש להם יריבות רבת שנים.
כהן: "מיד אחרי הגרלת ליגת האלופות דיברנו על הנסיעה הזו. יש לנו זיקה למכבי חיפה בזכות יענקל'ה שחר. העזרה שלו למועדון שלנו בעבר עם שחקנים כמו חן עזריאל וירדן שועה, גרמה לנו לבוא ולהיות עם הצד הישראלי - ועל הדרך לראות שלושה מהכוכבים הגדולים בעולם. מי יודע, אולי בעוד כמה שנים נזכה לראות את בית"ר בצ'מפיונס".
3 צפייה בגלריה
מסי ואמבאפה
מסי ואמבאפה
"אנחנו רוצים לראות שערים של מסי, ניימאר ואמבאפה, עם ניצחון של מכבי חיפה. שהחוויה תהיה מושלמת"
(צילום: AP)
איך זה שאוהדים ירוקים לא הצליחו לרכוש כרטיסים למשחק, ואוהדי בית"ר כן? חיים מסביר: "אחרי ההגרלה התחלנו לבדוק דרך סוכני נסיעות, קיבלנו הצעה ושילמנו משהו כמו 2,000 אירו לאדם עבור טיסה, מלון וכרטיס למשחק. נכון, זה לא מעט כסף, אבל מי יודע, אולי נהיה עדים לאחת הסנסציות הגדולות בכדורגל העולמי. עם בכר השמיים הם הגבול".
ברסנו מפנטז על ימים אחרים בבית"ר: "הבעיה הכי גדולה היא שאין לנו בעלים יציב. אם יבוא אלינו מישהו סטייל שחר, שזה חלום של כל אוהד בית"ר, אין שחקן בארץ שלא ירצה לשחק בטדי. לעולם לא נשכח את מה שהוא עשה עבור המועדון, עם כל הצרות והקשיים שעבר".
ואיך ייגמר המשחק מחר? לצד הפסימיות של ברסנו וחיים ("מכבי חיפה מקבלת שלושה-ארבעה גולים"), כהן דווקא מאמין בסנסציה: "חיפה יכולה לחזור עם נקודות מהמשחק הזה. אני מהמר על 1:1".