למרות הצורך בהקמת ועדת איתור, יוסי אבוקסיס צפוי להחליף את וילי רוטנשטיינר ולהתמנות למאמן הבא של נבחרת ישראל, כפי שפורסם ב-ynet. המינוי עשוי להיסגר כבר בינואר. לאבוקסיס יש חוזה עד לסוף העונה בהפועל באר שבע, אבל כבר בחודש מרץ יחלו משחקי מוקדמות המונדיאל. ההתאחדות תקבל ככל הנראה אישור מיוחד להשאילו לשבוע אחד בלבד ובסיום העונה הוא יעבור באופן מלא לנבחרת. משימה נוספת שמחכה לוועדת האיתור היא מינוי מנהל טכני ישראלי. מראש יוגדר כי הוא לא יהיה קשור לנבחרת הבוגרת, אלא רק לנבחרות הצעירות, חניכת מאמנים, האקדמיה ומרכזי המצוינות.
בהתאחדות פרגנו לניהול המשחק של רוטנשטיינר בניצחון בסלובקיה אתמול (רביעי) והדגישו את החילופים של עופרי ארד ונטע לביא, ההחלטה לשבץ את אוראל דגני והיכולת של אייל גולסה, שבישל שני שערים. עם זאת, ההחלטה כבר התקבלה והאוסטרי יסיים בדצמבר את תפקידו.
3 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר. יעזוב
(צילום: רויטרס)
אחרי ששוב ספג שער באשמתו הישירה, אופיר מרציאנו צפוי לרדת לספסל בשני משחקיה האחרונים של הנבחרת בחודש הבא בליגת האומות. מי שיקבל את הצ'אנס הוא שוער בית"ר ירושלים, איתמר ניצן. בסיום רוטנשטיינר אף ביקר את שוער היברניאן בפומבי: "ברור שנצטרך לדון במי יעמוד בשער, אבל זו בהחלט הייתה טעות קריטית הערב, כמו במשחק הקודם." לקראת צמד המשחקים צפויים דור פרץ, דן גלזר וטאלב טואטחה, שנעדרו בגלל קורונה לחזור לסגל.
אייל גולסה, שכאמור היה אחד הבולטים על המגרש, זכה לפרגון מפתיע. בסיום המשחק ניגשו אליו מספר שחקנים מנבחרת סלובקיה ובהם מארק האמשיק ורוברט מאק ואמרו לו: "היית מספר אחת על הספסל, איך אתה משחק בליגה בישראל?"
3 צפייה בגלריה
מרציאנו
מרציאנו
מרציאנו. עוד טעות
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
זהבי, גולסה
זהבי, גולסה
זהבי וגולסה. כיכבו
(צילום: רויטרס)
רוטנשטיינר דיבר לאחר המשחק על היעדים שהציב: "גאה בהתפתחות של הנבחרת. לא מעניינת אותי התוצאה, לי יותר חשוב התהליך. רוצים ללכת קדימה. קשה להיות מאמן נבחרת בתקופת קורונה. הופתעתי אחרי ששיחקנו שלושה משחקים בשישה ימים, היינו בקצב טוב יותר מסלובקיה ויצרנו מצבים. אני עצוב שמנור סולומון סיים עוד משחק מצוין בלי מספרים, דאבור היה מסוכן וגולסה היה מסוכן מאוד. הצעד הבא לצאת מהתלות בערן זהבי. הוא אישיות אדירה ועשה מעבר נכון לאיינדהובן".