בית"ר ירושלים עוד לא פתחה את העונה, אבל כבר מחפשת מאמן חדש אחרי פיטוריו של רוני לוי. ביוון מדווחים שאחד המועמדים להגיע לטדי הוא סבאס פנטלידיס.
פנטלידיס בן ה-55 לא אימן מעולם מחוץ ליוון. קבוצתו האחרונה הייתה אטרומיטוס ממנה שוחרר בסיום העונה האחרונה ואותה הוביל למקום השביעי. אחד משחקניו שם היה אקס בית"ר, טל כחילה, שכבר שוחרר מאז.
1 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי. הלך הביתה
(צילום: אבי רוקח)
לפני כן אימן את אריס סלוניקי, אסטרס טריפוליס, הירקליס, יאנינה, אולימפיאקוס וולוס וקבוצות נוספות מהליגות הנמוכות ביוון. העמדה שלו כשחקן הייתה בלם והוא פרש ממשחק פעיל ב-2002.
אם אכן יגיע לבית"ר הוא יהיה המאמן היווני השני בליגת העל, אחרי יורגוס דוניס שהחליף את ולדימיר איביץ' במכבי תל אביב וימשיך את טרנד המאמנים היוונים שתפס חזק גם בכדורסל הישראלי.
מתקשה להחזיק מעמד בקבוצות
המאמן הזר האחרון (אם לא מחשיבים את דראפיץ') של בית"ר ירושלים היה אוסי ארדילס אי שם בימי ארקדי גאידמק ב-2006. לפנו היו גם לואיס פרננדס וטון קאנן.
מועמדים נוספים להתמנות במקום רוני לוי הם שי ברדה וסלובודן דראפיץ' אך הפעם בנפרד. גם מאמן מכבי חיפה לשעבר מרקו בלבול, הוצעו למועדון. דראפיץ' אימן בעבר את בית"ר ומכיר היטב את המערכת. מי שיעמוד על הקווים ביום ראשון מול הפועל חיפה הוא מאמן קבוצת הנוער, יוסי מזרחי.