כמות הקהל שתורשה להיכנס למשחקי הכדורגל והכדורסל צפויה לגדול בקרוב. שר התרבות והספורט, חילי טרופר, שוחח עם שר הבריאות יולי אדלשטיין וסיכם עמו על הרחבת מכסת האוהדים באולמות התרבות ובמגרשי הספורט.
בשיחה בין השניים, ולקראת הבאת תקנות הקורונה לאישור הממשלה, סוכם כי נכון לעכשיו תתאפשר כניסה של 30 אחוז מתפוסת המקום באולמות ובאצטדיונים גדולים, ועד 5,000 איש. על הכוונה להגדיל את מכסת האוהדים פורסם לראשונה ב-ynet ספורט.
2 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים בטדי
אוהדי בית"ר ירושלים בטדי
אוהדי בית"ר ירושלים בטדי
(צילום: אלכס קולומויסקי)
במגרשי הכדורגל ואולמות הכדורסל המכילים עד 5,000 מקומות תתאפשר הכנסת קהל של עד 75 אחוז מתפוסת המקום או עד למספר גג של 1,000 צופים.
באולמות הגדולים המכילים מעל ל-5,000 מקומות תתאפשר הכנסת קהל של עד 30 אחוז מתפוסת המקום, או עד למספר גג של 3,000 צופים. במתחם המכיל עד 10,000 מקומות תתאפשר הכנסת קהל של עד 50 אחוז מתפוסת המקום או עד למספר גג של 3,000 צופים (אחוז התפוסה באצטדיונים קטנים יסוכם סופית מחר).
2 צפייה בגלריה
חילי טרופר
חילי טרופר
שר הספורט חילי טרופר
(צילום: שאול גולן)
במתחם המכיל מעל ל-10,000 מקומות תתאפשר הכנסת קהל של עד 30 אחוז מתפוסת המקום, או עד למספר גג של 5,000 צופים. הסיכום בין השניים מותנה כאמור באישור הממשלה, שצפויה להתכנס בימים הקרובים.
שר התרבות והספורט, חילי טרופר, אמר: "אנחנו אחרי מו"מ ארוך והגדלנו משמעותית את כמות הצופים באולמות התרבות ובמגרשי הספורט. זו בשורה טובה, אבל העבודה עוד לא נגמרה. רצינו להכניס יותר קהל ואנחנו לא ננוח עד שנחזיר את כל הקהל. לשמחתי, התחומים הכי פתוחים עם מספר הצופים והאוהדים הכי גדול ממשיכים להיות תחומי התרבות והספורט. נתכנס לישיבות עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות לאחר התחלת הפעימה הנ"ל, על מנת שנוכל להגדיל יותר את כניסת הקהל בפעימות הבאות. אני קורא לקהל כולו להמשיך ולהקפיד על הנחיות הבריאות ולשמור על חייהם".