מרגע הפציעה של דור פרץ באימון המחליפים של נבחרת ישראל בשפיים לקראת המשחק מול לטביה, כשבעט וקרע את הגיד ושריר הארבע ראשי ברגל, קשר מכבי ת"א נעדר מהמגרשים שבעה חודשים. הערב (20:00, שידור ישיר בספורט 3), הוא צפוי לבצע את הקאמבק שלו מול הפועל חיפה.
הכדורגל חוזר
בזמן שקבוצות אחרות מסתבכות עם פציעות, דווקא לאלופה שבדרך יש רכש חדש-ישן ומשמעותי, לא בטוח שכזה שיחזור במהירות להיות הקשר הנפלא מתחילת העונה, בטח כשעכשיו יש לו מלחמה על ההרכב עם שני הבאנקרים של המאמן הסרבי, אייל גולסה ודן גלזר, אבל עומס המשחקים יספק לו את הצ'אנס להיכנס ל-11.
3 צפייה בגלריה
דור פרץ חוגג
דור פרץ חוגג
פרץ. עבר תקופה לא פשוטה
(צילום: ראובן שוורץ)
הקורונה עצרה למעשה את פרץ. התכנון המקורי היה שהוא ישתלב במשחקים עוד קודם לכן, אבל אז הנגיף התפרץ, הכדורגל כבה והקשר נאלץ לחכות לחידושו. פרץ עבר חודשים קשים במיוחד, אי ודאות האם לעבור ניתוח או שיקום שמרני יותר. המשברים היו תכופים, כולל בתקופה בה עבר את השיקום הארוך בלונדון עם שני טיפולים מדי יום. בין אימוני בריכה, כושר ומגרש, הוא היה מתעדכן מה עשתה מכבי ת"א.
פרץ שכר דירה למספר שבועות בלונדון, אפילו הספיק לראות משחקים באנגליה, עד שחזר לאימונים בקריית שלום. ושם הוא חווה טראומה לא קטנה. לפני כל בעיטה הוא חשב מה קורה איתו, לפני כל פעולה התסריט מהשכיבה שלו מלאת הכאבים באותו אימון נבחרת בשפיים חזר לו לראש.
3 צפייה בגלריה
 איביץ' על הקווים
 איביץ' על הקווים
איביץ'. קיבל חיזוק חשוב
(צילום: עוז מועלם)
הקורונה מצד אחד עיכבה את החזרה של פרץ, אבל מצד שני נתנה לו את הזמן ובעיקר את הביטחון הנפשי לחזור חזק יותר למגרשים, להסיר מעצמו את החלודה וגם את הפחדים, בדיוק כמו הסיפור של עידן ורד מבית"ר ירושלים, שניצל את התקופה לעשות סדר בראש לקראת החזרה אחרי התקופה הארוכה בחוץ. פרץ עוד מצא את עצמו בבידוד אחרי ששהה בחדר כושר ליד חולה קורונה, אבל התקופה הזו בעיקר ניקתה לו את הראש. במשחקי האימון האחרונים של הצהובים הוא כבר שותף.
פרץ פתח את עונת 2019/20 מצוין, קיבל את הביטחון דרך משחקי הנבחרת, אבל אז הגיעה דעיכה מסוימת, ירידת במעמדו בנבחרת ועד הפציעה. הוא בעיקר כיוון לצאת לחו"ל, אבל המציאות החדשה בעולם הכדורגל עלולה לפגוע בו, בטח ברמת השכר שהוא כבר יתקשה לשדרג משמעותית.
3 צפייה בגלריה
פרץ. רוצה לחגוג אליפות ולצאת לאירופה
פרץ. רוצה לחגוג אליפות ולצאת לאירופה
פרץ. רוצה לחגוג אליפות ולצאת לאירופה
(צילום: אורן אהרוני)
10 המחזורים שנותרו עד לסיום העונה עשויים להיות אינדיקציה מבחינת פרץ. במידה ויצליח להיכנס לקצב ולשחק דקות משחק משמעותיות, הוא יוכל לגרום שוב עניין בקרב קבוצות בחו"ל, אבל הוא כרגע בעיקר מפנטז על הבעיטה הראשונה שלו בכדור, הגליץ' והמסירה. ייתכן מאוד כי כבר הערב מול הפועל חיפה הוא יצליח לספק מהלך מפתח, ויצבור קרדיט אצל איביץ' ארבעה ימים בלבד לפני משחק העונה מול מכבי חיפה באצטדיון בלומפילד.