סוער בהפועל תל אביב לאחר זימונו של המנהל המקצועי משה סיני לשימוע לפני פיטורים, והשיחה שלו עם הבעלים איציק ניסנוב גם גלשה לפסים אישיים. מאוחר יותר סיני סירב להגיע לשימוע ופוטר באופן מיידי. פיטוריו הצפויים פורסמו לראשונה ב-ynet.
במהלך השיחה בין סיני לניסנוב אמר המנהל המקצועי לבעלים: "מי אתה שתדבר אליי ככה? אתה לא יודע מה אני יכול לעשות לכם". ניסנוב, ששוקל להגיש נגד סיני תלונה במשטרה, השיב לו: "אל תאיים עליי, תהיה רגוע".
2 צפייה בגלריה
סיני וניסנוב
סיני וניסנוב
עימות חריף. איציק ניסנוב ומשה סיני
(צילום: ראובן שוורץ)
שרון ניסנוב הוסיף: "משה סיני היה נציג הבעלים וככזה הייתה צריכה להיות לו דינמיקה יותר טובה עם הבעלים, וזה לא קורה עם כולנו. מאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך".
האדומים החליטו לסיים את תפקידו של סיני לאחר שהבהירו כי אין לו ערך מוסף במועדון, במיוחד אחרי שמונתה המנכ"לית אודליה פרידמן. עזיבתו של סיני תחסוך לקבוצה את משכורתו והיא תוכל להתחזק בחלון ההעברות בחודש ינואר.
2 צפייה בגלריה
שרון ניסנוב
שרון ניסנוב
"לסיני הייתה צריכה להיות דינמיקה טובה יותר עם הבעלים". שרון ניסנוב
(צילום: עוז מועלם)
לאורך השנה האחרונה שררה מתיחות בין האחים ניסנוב לבין סיני, שאף שקל לעזוב את תפקידו במהלך העונה שעברה ואף נעדר מסיבה זו ממספר אימונים.
המתיחות גברה לאחרונה לאחר שבשבוע שעבר פורסם ב-ynet שסיני החליט לשחרר מיידית את לבאן קוטליה וארמנדו קופר ואף זימן את השניים לשיחה, אבל שרון ניסנוב מנע את המהלך והחליט להשאיר אותם לפחות עד ינואר. קוטליה אף פתח בהרכב במשחק האחרון בו סיימה הפועל תל אביב בתיקו 0:0 עם מכבי נתניה.