רעידת אדמה בהפועל תל אביב: משה סיני פוטר. המנהל המקצועי שוחח עם הבעלים איציק ניסנוב וזומן לשיחת שימוע, בה הייתה אמורה להימסר לו הודעה רשמית על הפסקת עבודתו.
סיני סירב להגיע לשיחה, ובשל כך שלחה לו הפועל תל אביב מכתב בו נמסר לו סופית על הפסקת עבודתו. בכך תחסוך הקבוצה את משכורתו ותוכל לצרף שחקן נוסף בחלון ההעברות. ההחלטה התקבלה לאחר שההנהלה הגיעה למסקנה כי אין צורך במאמן מקצועי אחרי שמונתה המנכ"לית אודליה פרידמן. במועדון הבהירו: "אין לסיני שום ערך מוסף".
2 צפייה בגלריה
סיני וניסנוב
סיני וניסנוב
כבר לא יישבו ביחד. משה סיני ואיציק ניסנוב
(צילום: ראובן שוורץ)
סיני שימש עד כה גם כנציג הבעלים בהפועל תל אביב, המנכ"לית פרידמן תמלא החל מעתה את התפקיד במקומו.
סיני, מכוכבי העבר הגדולים של הפועל תל אביב, ומי שהיה מהאחראים לזכיות בתארים בימים הגדולים של הקבוצה בשנות ה-80, מונה למנהל המקצועי לפני קצת יותר משנה, בנובמבר 2019. מאז עבד לצידו של המאמן ניר קלינגר. השניים לא נחלו הצלחה ונכון לעכשיו מדורגים האדומים במקום הלפני אחרון בטבלה, תוך שהם מתקשים להבקיע שערים.
2 צפייה בגלריה
אימון הפועל תל אביב משה סיני
אימון הפועל תל אביב משה סיני
סיני נעדר מחלק מהאימונים בגלל מתיחות עם הבעלים
(צילום: עוז מועלם)
לאורך השנה האחרונה שררה מתיחות בין האחים ניסנוב לבין סיני, שאף שקל לעזוב את תפקידו במהלך העונה שעברה ואף נעדר מסיבה זו ממספר אימונים.
המתיחות גברה לאחרונה לאחר שבשבוע שעבר פורסם ב-ynet שסיני החליט לשחרר מיידית את לבאן קוטליה וארמנדו קופר ואף זימן את השניים לשיחה, אבל שרון ניסנוב מנע את המהלך והחליט להשאיר אותם לפחות עד ינואר. קוטליה אף פתח בהרכב במשחק האחרון בו סיימה הפועל תל אביב בתיקו 0:0 עם מכבי נתניה.
פורסם לראשונה: 10:33, 07.12.20