נגיף הקורונה ממשיך לפגוע בהפועל באר שבע. אחרי ששמונה שחקנים כבר נדבקו בנגיף ושני אנשי צוות, ובראשם המאמן יוסי אבוקסיס, תוצאות הבדיקות שערכו אתמול (שישי) המנכ"ל אסי רחמים ועוזרי המאמן אליניב ברדה ומאור מליקסון חזרו, וגם הן חיוביות. בנוסף, גם השוער השני רז רחמים, בנו של אסי, חיובי לנגיף.
מאז המשחק נגד ויקטוריה פלזן ביום חמישי שעבר, ובמשך למעלה משבוע ימים, הופסקו אימוניה של הקבוצה. במועדון מתכוונים לנסות לחדש את האימונים לקראת המשחק ביום חמישי הבא נגד סלביה פראג במחזור הראשון של הליגה האירופית.
3 צפייה בגלריה
מאור מליקסון
מאור מליקסון
מליקסון
(צילום: הפועל ב"ש)
3 צפייה בגלריה
אסי רחמים לפני המשחק מול הפועל ב"ש
אסי רחמים לפני המשחק מול הפועל ב"ש
רחמים
(צילום: אורן אהרוני)
מכיוון שבכל מקרה בימים הקרובים אבוקסיס לא יוכל לאמן את הקבוצה, מי שצפוי להעביר את האימונים הוא שרון אביטן, מנהלה המקצועי של קבוצת הנוער. מי שיסייעו לו הם מנהל מחלקת הנוער, פלג חמדי, שמחזיק בתעודת מאמן, וכן מאמן הכושר של המחלקה הצעירה, שי שטרית ומאמן השוערים עידן ארלקי.
אם אבוקסיס לא יוכל לעמוד על הקווים במשחק נגד הצ'כים, אביטן יהיה זה שימלא את מקומו, שכן הוא המאמן היחיד במועדון מלבד אבוקסיס שמחזיק בתעודת פרו. כאמור, רשימת הנדבקים בבאר שבע ארוכה מאוד וכוללת שחקנים רבים וגם אנשים מהצוות המקצועי והניהולי. גילי בן-נחום, אודי בן-שמחון, יוסי אבוקסיס, מיכאל ברוש, אליניב ברדה, מאור מליקסון ואסי רחמים הם הנדבקים מהמעטפת המקצועית והניהולית במועדון, כשאוהד לויטה, לואי טהא, מריאנו באריירו, דוד קלטינס, איליי מדמון, ז'וזואה, איתן רצון, נועם גמון ורז רחמים הם השחקנים.
3 צפייה בגלריה
אביטן. יעמוד על הקווים מול הצ'כים?
אביטן. יעמוד על הקווים מול הצ'כים?
אביטן. יעמוד על הקווים מול הצ'כים?
(צילום: שי מוגילבסקי)
שרון אביטן (47), ובכלל כל משפחתו, מזוהים מאוד עם הפועל ב"ש. כשחקן הוא זכה עם המועדון בגביע המדינה, ואף ניצח את ב"ש בגמר כששיחק במדי הפועל רמת גן מספר שנים לאחר מכן. שרון הוא בנו של שחקן העבר האגדי שלום, ובן דודו של ניסו.
רחמים היה אמור לפתוח בשער נגד סלביה פראג, במידה ואוהד לויטה, שנדבק גם הוא, לא יחלים עד למשחק. במועדון מאמינים שגם לויטה וגם רחמים הבן יהיו כשירים למשחק, אך אם לא, השוער השלישי, עמית קרן, שבעונה שעבר היה השוער השני של הפועל עכו ותומר צרפתי, שוער קבוצות הנוער, נרשמו לסגל הקבוצה לאירופה.
אגב, גם בקרב היריבה קיים חשש מהקורונה, זאת מכיוון שהמחלה התפרצה בקרב שחקני הנבחרת הצ'כית. שבעה שחקנים מסלביה פראג היו בסגל הנבחרת במשחקה השבוע נגד קפריסין. שלושה שחקנים מסגל הנבחרת כבר נמצאו כחיוביים לקורונה ולפי פרסומים 16 שחקנים נוספים נמצאו גבוליים בבדיקות. שחקן סלביה, שטניסלב טקל, שאף כבש נגד הקפריסאים, נפצע בברכו ולפי הודעת המועדון הוא נדרש למנוחה של עשרה ימים ונמצא בספק למשחק נגד באר שבע.
פורסם לראשונה: 14:11, 10.10.20