במכבי חיפה החליטו להעמיד לוועדת משמעת פנימית את עומר אצילי ודולב חזיזה בעקבות ההתבטאויות שלהם נגד מכבי תל אביב ואוהדיה בסיום משחק האליפות נגד הפועל באר שבע.
אמנם בחיפה נמנעו עד כה מלהוציא הודעת גינוי לאמירות של השניים, זאת בזמן שתובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד לדין משמעתי את חזיזה, אך לא כרגע את אצילי, ובנוסף בהתאחדות השעו את חזיזה מהנבחרת לקראת משחקי הידידות מול מונטנגרו ופורטוגל.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
חזיזה ואצילי בחגיגות
(צילום: עוז מועלם)
"הביטויים המיוחסים לנאשם מהווים בכל היבט ופרשנות התנהגות בלתי הולמת. המאשימה רואה בזה מעשה פסול, קל וחומר כשמדובר בשחקן הנמנה על סגל נבחרת ישראל", כתב עו"ד רשף בהחלטה להעמיד את חזיזה לדין בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות, אולם שחר לא הסתפק בכך והקשר, שנשמע באמירות גזעניות ("ניאו נאצים"). ההערכה במחלקה המשפטית של ההתאחדות היא כי הדרישה תהיה להרחיק את חזיזה לפחות משלושה משחקים.
הקשר עצמו פרסם פוסט בנושא: "אני מתנצל מעומק הלב על מה שקרה באותו לילה. נכון שזו האליפות הראשונה שלי ונכון שאכלנו, שתינו וחגגנו בטירוף עם הקהל, אבל אלו מלים שלא היו צריכות להיאמר וחבל שיצאו מפי. אני ממש מקווה שאוהדי מכבי יוותרו על השורה המבעיתה והמיותרת הזאת. יש דברים שאנחנו כעם היהודי לא יכולים ואסור לנו לומר גם אם זה בלהט הרגע. אני דור שלישי למשפחה שנמלטה מציפורני הנאצים וקשה לי ממש עם העובדה שזה יצא דווקא ממני. אני מקבל בהכנעה את הדין ולוקח אחריות מלאה על מה שקרה. אני מאחל לנבחרת שלנו הצלחה במשחקים הקרובים ואעשה הכל כדי לחזור לשם כמה שיותר מהר. שוב סליחה מעומק הלב ותודה על הכל".
2 צפייה בגלריה
שחר. לא הסכים להבליג
שחר. לא הסכים להבליג
שחר. לא הסכים להבליג
(צילום: ראובן שוורץ)
אצילי, שהגיע בינואר האחרון למועדון ולא התנצל על חלקו בפרשת "הכדורגלנים והקטינות", שר בסיום משחק האליפות: "לכל אוהד מכבי ת"א יש בת ז**ה" אולם למרות שתובע ההתאחדות החליט שלא להעמידו לדין, שחר החליט שלדברים הללו אין מקום אצלו במועדון והורה לאנשיו להעמידו לדין פנימי.