מאמן בית"ר ירושלים, סלובודן דראפיץ', נפגש בשישי האחרון עם בעלי המועדון משה חוגג על מנת להגיש בפניו תוכנית שהכין יחד עם שי ברדה בנושא חיזוק הקבוצה בחלון ההעברות בינואר.
צוות המאמנים הגיש תכנית שכללה דרישות לחיזוק במספר עמדות, כולל בלם, מגן שמאלי וקשר התקפי. השם שעומד בראש הרשימה הוא עומר אצילי מאפואל ניקוסיה. אצילי שמבוקש גם במכבי חיפה, עשוי לשוב בינואר לארץ והוא כבר קיבל מסרים מבית"ר.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי מול ניקולה גולאן
עומר אצילי מול ניקולה גולאן
עומר אצילי. יחזור לבית"ר?
(צילום: עוז מועלם)
מחר (שני) יתכנס לראשונה הדירקטוריון החדש של בית"ר ירושלים בשיחת וידאו. הצוות כולל שישה אנשים יחד עם השייח חאמד בן חליפה ובנו מוחמד. על הצד המקצועי יהיו אמונים אלי אוחנה ומוחמד בן חליפה.
בבית"ר יגישו בקשה לכנס את הוועדה להעברת זכויות בהתאחדות לכדורגל על מנת לאשר את העסקה עם בן חליפה. בהתאחדות ובבקרת התקציבים יבדקו את הונו האישי של בן חליפה ואת היכולת שלו לעמוד בביטחונות.
2 צפייה בגלריה
חמד בן ח'ליפה ומשה חוגג
חמד בן ח'ליפה ומשה חוגג
בן חליפה וחוגג. מתחילים לעבוד
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
בבית"ר מבינים כי התקציב לא יהיה כל כך גבוה בגלל חוקי הפייר-פליי, ולכן הפוקוס יהיה על רכישת שחקנים צעירים, באמצעות בניית מערך סקאוטינג.
הצהובים-שחורים מצויים בלחץ גדול לקראת המשחק מחר נגד בני סכנין בדוחא (שני, 20:15), כשהצוות המקצועי מתכוון להמשיך לתת קרדיט ללירן רוטמן בהרכב, כך ששחקנים בכירים כמו עידן ורד ואלירן עטר יישארו על הספסל. מי שאמור להיכנס בקרוב לעניינים ועל פי אנשי בית"ר לשפר משמעותי את המשחק ההתקפי הוא גליאופולו האסלביינק.