גורמים בהפועל תל אביב פנו בימים האחרונים לבן שהר בניסיון על מנת לצרפו לקבוצה, זאת בעקבות מעמדו הירוד באפואל ניקוסיה. נכון לעכשיו יש סימן שאלה בנוגע להגעתו בעקבות שכרו הגבוה, וכן לא ברור האם הוא יוכל לעבור לאדומים מכיוון שכבר הושאל העונה מהפועל באר שבע לקבוצה הקפריסאית.
במקביל לשהר, הועלו אופציות נוספות על הפרק, כמו למשל אלון תורג'מן ואפילו גילי ורמוט. גורמים במועדון העלו את האפשרות כי הקשר הוותיק, שכרגע שחקן חופשי, יצורף. "הוא יכול להביא לנו מנהיגות שאין לנו, אחד שיכול להחזיק את הכדור בזמן שאין לנו אף אחד כזה, וגם לעלות מהספסל ולעשות את השינוי".
3 צפייה בגלריה
בן שהר
בן שהר
שהר. יחזור ללבוש אדום?

קלינגר ייפגש עם איציק ניסנוב

בעלי הפועל ת"א אינם מתכוונים לבצע זעזוע על הקווים אחרי עוד הפסד של המועדון, הפעם 2:0 להפועל חיפה, אולם המאמן ניר קלינגר ידרוש התחייבות בנוגע לחיזוק הקבוצה בחלון ההעברות בינואר כתנאי להישארות.
קלינגר היה נסער בסיום המשחק, אחרי שבוע קשה שעבר המועדון עם חשיפת ynet על פיטוריו של משה סיני, אך למרות הרמזים בשריקת הסיום הוא לא מתכוון להתפטר מתפקידו.
3 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
דורש התחייבות לחיזוק מהבעלים. ניר קלינגר
(צילום: עוז מועלם)
המאמן ייפגש עם איציק ניסנוב כדי לדון באפשרויות החיזוק של הקבוצה בחלון ההעברות, כשהדרישה תהיה לארבעה שחקנים. האחים ניסנוב מודעים לחובת החיזוק, אולם נראה כי השיחה בינם לבין קלינגר בנוגע לכמות ואיכות החיזוק עשויה להשפיע על המשך דרכו בוולפסון.
ההפסד אמש (רביעי), עוד משחק ללא כיבוש ולמעשה חודש שלם מאז השער האחרון נגד הפועל חדרה, השאיר את הפועל במקום הלפני אחרון עם שש נקודות בלבד מתשעה מחזורים, 22 אחוזי הצלחה, וגרם לסדק גם אצל קלינגר.
3 צפייה בגלריה
קלינגר וסיני
קלינגר וסיני
שקל להתפטר אחרי פיטורי סיני. קלינגר
(צילום: עוז מועלם)
"אני צריך לחשוב עם עצמי מה לעשות", אמר לאנשי המועדון. "השבוע האחרון עם הפיטורים של משה סיני השפיע על האנרגיות של כל השחקנים, ראיתי את זה במשחק. אני צריך חיזוק משמעותי בינואר, צריך לקבל תשובות מהבעלים ואז נקבל החלטות. אני בסערת רגשות ולא מתכוון לקבל החלטות עכשיו".
קלינגר שקל להתפטר אחרי הפיטורים של סיני, אולם נציג הבעלים לשעבר ביקש ממנו שיישאר. נכון לעכשיו גם המאמן מבין כי בסגל השחקנים הנוכחי אין כל סיכוי לשרוד בליגה, ולכן יבקש הבהרות.
אחד הבעלים, שרון ניסנוב, שימריא היום לדובאי לטובת נסיעת עסקים פרטית, בה ינסה לשלב גם פגישות על מנת לבחון השקעה במועדון, הבהיר: "קלינגר מבחינתנו המאמן, אין בכלל על מה לדבר. נביא לו חיזוק איכותי בינואר ואנחנו מאמינים שהכל יהיה בסדר". עד לסיום הסיבוב צפויים להפועל תל אביב משחקים קשים במיוחד: מכבי חיפה בסמי עופר, הפועל באר שבע, מכבי ת"א ובני סכנין בדוחא.
אחרי המשחק החלש הייתה ביקורת קשה כלפי הרבה שחקנים בהפועל. את הביקורת המרכזית ספג רז שלמה, שגרם שוב לפנדל אחרי שהחליף את אדי גוטליב, עמנואל בואטנג, שניסה לבצע מהלכים לא מובנים, והקפטן עומרי אלטמן, שמציג מפתיחת העונה יכולת חלשה ולא ממש מרוכז. "יש פה קבוצה חלשה במיוחד. הקבוצה שירדה בפעם שעברה היא שמונה דרגות מהסגל הנוכחי", אמרו במועדון.