צ'אנס אחרון בהחלט ?רגע לפני כניסת השבת פרסמה הפועל באר שבע שז'וזואה מושעה גם ממשחק הליגה של הקבוצה ביום שני נגד הפועל חיפה. לאחר המפגש מול הקבוצה של חיים סילבס הקשר הפורטוגלי ישוב לפעילות מלאה במועדון.
ביום שלישי, מספר שעות לפני המראת הקבוצה לגרמניה למשחק הליגה האירופית מול לברקוזן, ז'וזואה תקף פיזית את חברו לקבוצה עמית ביטון והשניים התקוטטו על כר הדשא במשך שניות ארוכות. המאמן, יוסי אבוקסיס, החליט לסיים את האימון וקבע מיד שז'וזואה לא יטוס עם קבוצתו למשחק.
2 צפייה בגלריה
ז'וזואה
ז'וזואה
ז'וזואה. צ'אנס אחרון?
(צילום: AFP)
מכיוון שמדובר בהפרת משמעת קשה אחת מיני רבות של הפורטוגלי, שקלו בבירת הנגב להיפרד מהקשר, למרות שמבחינה מקצועית הוא נחשב לטוב ביותר בקבוצה ויש הטוענים שהוא השחקן הטוב ביותר בליגת העל.
מיד לאחר חזרת הקבוצה ארצה אחרי ה-4:1 שספגו בגרמניה, התייצב הקשר לוועדת משמעת. בקבוצה הבינו ממנו שהוא מעוניין להמשיך בקבוצה לפחות עד לתום העונה, בכפוף לחוזהו. בסופו של דבר הוחלט להשאירו, אך לקנוס אותו.
2 צפייה בגלריה
אבוקסיס על הקווים
אבוקסיס על הקווים
אבוקסיס. עוד תקרית משמעת באימון
(צילום: EPA)
הוא יחזור לפעילות ביום שלישי, תוך שהוא מתחייב להתנצל בפני עמית ביטון וחבריו לקבוצה. בהודעת המועדון בעניין נכתב: "השחקן הושעה מפעילות במועדון עד לאחר משחק הליגה ביום שני הקרוב. השחקן ישוב לאימונים ביום שלישי לאחר שיתנצל בפני עמית ביטון, יתר חבריו לקבוצה והצוות המקצועי. כמו כן, השחקן נקנס בקנס כספי משמעותי".