בהתאחדות לכדורגל מעריכים כי דחיית חצי גמר גביע המדינה בין הפועל ת"א לבית"ר ת"א/בת-ים, שאמור היה להיערך הערב (רביעי) בנתניה, לא יהווה בעיה, מאחר שמדובר בשני מועדונים שנותר להם משחק ליגה אחד בלבד עד לסיום העונה, ולכן בהתאם להתפתחויות הוא ישובץ בהמשך.
בניגוד לבעייתיות בדחייה נוספת של חצי גמר הגביע שעדיין מתוכנן להתקיים מחר בסמי עופר בין מכבי ת"א למכבי חיפה, מאחר שמדובר בשתי קבוצות שמתמודדות על תואר האליפות ובכל מקרה יסיימו את העונה שלהן רק ב-25 החודש, במקרה של שני המועדונים, הפועל ת"א שמיועדת לשחק בשני הקרוב בבלומפילד נגד סכנין וביתר ת"א/בת-ים תסיים את העונה בלאומית מול רמה"ש מחר, במידה שיהיה ניתן לשחק באצטדיון בנס ציונה.
1 צפייה בגלריה
דן איינבינדר
דן איינבינדר
איינבינדר. מתי ייערך חצי הגמר?
(צילום: ראובן שוורץ)
במידה שמשחק הגביע של הפועל ת"א יידחה אחרי משחק הליגה, היא עשויה לסבול מהיעדרותם של שני שחקנים מרכזיים, ארנסט שטקוס ושי אליאס, שהיו צריכים לרצות את עונשה ההשעיה שלהם על צהובים בליגה, וזה עשוי ליפול בסוף על הגביע. במצב כזה האדומים יפנו להתאחדות כדי שישנו את סדר ההשעיה.
רק במידה שלא יתקיים מחר משחק חצי הגמר בחיפה, מה שעשוי להוביל את ההתאחדות שלא לסיים בזמן את העונה, זאת אחרי שקיימו שיחות עם נציג המינהלת, ניר ינקלביץ' שאחראי על שיבוץ המשחקים, עשויה להתבצע פנייה לאופ"א בבקשה למסור את נציגות ישראל לגביעי אירופה באיחור של מספר ימים.