"כנראה ששחקנים בהפועל תל אביב לא מבינים מה מטרת משחק הכדורגל, איך מנצחים משחקים, פשוט צריכים לשים את הכדור העגול בתוך השער". בהפועל ת"א מתוסכלים מהיכולת של הקבוצה בהבקעת שערים, אחרי עוד משחק בו היו טובים יותר מהיריבה, והסתיים בהפסד 1:0 לקריית שמונה.
בדיוק כמו במשחק נגד מכבי פ"ת בשבת האחרונה, הפועל ת"א הציגה יכולת טובה יותר מהיריבה שלה, הגיעה למצבים טובים ובעטה יותר למסגרת, אבל שוב לא הצליחה לנצח - ואחרי שישה משחקים היא עם 5 נקודות מ-18 אפשריות (27 אחוזי הצלחה).
4 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
השחקנים שלו לא מוצאים את השער. קלינגר
(צילום: אפי שריר)
4 צפייה בגלריה
ארנסט שטקוס סופג
ארנסט שטקוס סופג
נפלו עם הזרים, חוץ משטקוס. השער העצמי ברשת
(צילום: אפי שריר)
במועדון מבינים כי יצטרכו לחזק את הקבוצה בינואר הקרוב בחלק הקדמי, ומאוכזבים מהיכולת של ארמנדו קופר ולבאן קוטליה. "יש לנו כרגע שני זרים טובים, ארנסטס שטקוס וסיאנדה קולו, עמנואל בואטנג אפילו לא פה, הייתה פה נפילה גדולה עם זרים", אמרו במועדון.
ניר קלינגר נראה מיואש מאוד בסיום המשחק בעקבות ההחמצות, כשהביקורת הייתה בעיקר כלפי רועי זיקרי. "איך אפשר לסמוך על שחקן כזה כחלוץ בהפועל ת"א, אין לו מספרים בכל הקריירה", תהו בקבוצה. אבל לא מדובר רק בזיקרי, עומרי אלטמן לא מצליח לסחוב את הקבוצה, אושר דוידה כישרוני אבל לא מספק מספרים ועם קבלת החלטות של שחקן צעיר. "אנחנו כרגע בסכנת ירידה", חוששים בהפועל. "זה מוזר כי היינו הרבה יותר טובים מקריית שמונה שבמקום הראשון בליגה, אבל עדיין משהו לא טוב קורה".
4 צפייה בגלריה
אושר דוידה
אושר דוידה
זה עדיין לא מספיק. אושר דוידה
(צילום: אפי שריר)
4 צפייה בגלריה
עירוני קריית שמונה
עירוני קריית שמונה
ספג ביקורת. רועי זיקרי
(צילום: אפי שריר)
"לצערי הסיפור חזר על עצמו מהמשחק נגד מכבי פ"ת, אנחנו לא מצליחים לנצל מספיק מצבים, והפעם גם היה חוסר מזל עם שער עצמי שספגנו", הסביר קלינגר. "נהיה חייבים לשפר פרמטרים של ניצול מצבים, אחרת נהיה בצרות צרורות. אני לא יכול לבוא בטענות על חוסר רצון, הקבוצה רצתה לנצח. כשמחמיצים כל כך הרבה פעמים בשני המשחקים ומשיגים רק נקודה אחת זה בעייתי, נצטרך לתת את הדעת על זה".
הקשר שי אליאס אמר: "מאוכזבים מהתוצאה, יש לנו בעיה ברגל המסיימת. אנחנו מגיעים ליותר מצבים מהיריבה וצריכים לנצל את זה. יש לנו משחק בשבת נגד בני יהודה ואני מקווה שנעשה את זה שם טוב יותר".