משבר במכבי חיפה. הקבוצה של ברק בכר רשמה אתמול (שלישי) הפסד מפתיע וכואב מול הפועל כפר סבא (3:2). הירוקים הגיעו למשחק לאחר ההפסד להפועל חיפה בדרבי ולאחר אסיפה לא פשוטה שקיים המאמן ברק בכר והנשיא יעקב שחר שדרשו מחויבות, אגרסיביות והשקעה, אך בפועל לאחר מחצית ראשונה סבירה זה נעלם.
עיקר הביקורת בחיפה מופנית לעבר חוליית ההגנה, הירוקים ספגו העונה כבר 10 שערים (רק בני סכנין ספגה יותר), נתון שמדליק נורה אדומה בקבוצה. בכר ניסה לערוך שינויים בהגנה, אבל הם לא צלחו. נראה כי לקראת משחק הליגה הקרוב בשבוע הבא מול בית"ר ירושלים המאמן שוקל להחזיר את השוער ג'וש כהן להרכב ולהוריד לספסל את עומרי גלזר שספג ביקורת. בקבוצה התאכזבו גם מיכולתו של חוסה רודריגס.
4 צפייה בגלריה
תורג'מן ובכר
תורג'מן ובכר
ברק בכר
(צילום: אורן אהרוני)
4 צפייה בגלריה
עומרי גלזר
עומרי גלזר
יירד לספסל? עומרי גלזר
(צילום: עוז מועלם)
לאחר המשחק שחקני חיפה היו שבורים ומכונסים בעצמם. "ברור שזה הפסד כואב מאוד, אף אחד לא אוהב להפסיד. צריך לזכור שלפני שבועיים כבר הכתירו אותנו לאלופים וידענו שאנחנו רק בתחילת הדרך, ועכשיו קוטלים את הקבוצה ומחזירים אותנו לשנים הרעות שלנו, זו תקופה לא טובה שנקווה שנעבור אותה כבר במחזור הבא", אמר אחד השחקנים.
גם ברק בכר לא חסין וספג ביקורת על החילופים המאוחרים והלא מובנים שלו ועל כך שהצוות המנטלי שהביא איתו לא גרם לשינוי לאחר ההפסד בדרבי והכין את הקבוצה כמו שצריך. במועדון ציפו שהמאמן יביא שינוי דווקא בתקופות פחות טובות הודות לניסיון שצבר במאבקי צמרת. למרות זאת, בכר זוכה לגיבוי מוחלט בשלב זה. גורם בחיפה אמר: "כולם מאוכזבים, ההגנה לא טובה ואין תירוצים, נצטרך להרים את עצמנו ומהר".
4 צפייה בגלריה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה
(צילום: אורן אהרוני)
4 צפייה בגלריה
עופרי ארד חוגג
עופרי ארד חוגג
חגיגה מוקדמת. עופרי ארד
(צילום: אורן אהרוני)
בכר אמר בסיום המשחק: "היום זה היה מוגזם, כי הובלנו והיינו צריכים להבקיע במחצית הראשונה לפחות 3-4 שערים. ואז נתנו מתנות כמו שאנחנו עושים לצערי כל העונה. זה מתסכל, אנחנו צריכים לדעת לגמור את המשחק. אנחנו עושים טעויות, מתחילים לרדוף אחרי היריבות וזה נראה פחות טוב. בדרבי לפחות לחצנו והיינו אגרסיביים למרות שהיו החמצות. אני יכול לבוא בטענות לחוסר אחריות. רק ביחד נצא מזה, יש פה חבר'ה שאני סומך עליהם. זה בסך הכל המחזור השישי וצריך להרים את הקבוצה".
הבלם עופרי ארד, שכבש שער לכל כיוון, הוסיף: "אני מבין את הביקורת, היא מובנת כשאנחנו סופגים בכל משחק. ננתח את המהלכים ואני מבטיח שניראה הרבה יותר טוב. אנחנו צריכים לדעת להתמודד עם הלחץ. זה משהו שאנחנו צריכים לשפר, לא להישבר אחרי גול אחד".