"היינו הטובים ביותר כל השנה, זה מדהים מה שעשינו". מאמן מכבי תל אביב, ולדימיר איביץ', טיפוס מאופק מאוד בדרך כלל, השתולל משמחה לאחר שקבוצתו הבטיחה את הזכייה באליפות. השחקנים התיזו שמפניה על המאמן, שאמר: "מגיעות לשחקנים מחמאות. הם עשו עבודה נפלאה כל השנה למען המטרה. האליפות הזו מגיעה גם לאלירן עטר וארון שוינפלד, שהיו איתנו בששת החודשים הראשונים. זה מגיע למיץ' גולדהאר. צריך לברך אותו על התואר הזה ואני בטוח שאיתו הקבוצה תזכה בעוד המון תארים".
מכבי ת"א אלופת המדינה:
איביץ' נשאל האם לדעתו מכבי ת"א מעל לרמה של הליגה הישראלית, והשיב: "לא מתפקידי לומר את זה. אנחנו צריכים לעבוד קשה. לא קל לשחק שנתיים ברציפות ברמה הזו כשכל הקבוצות רוצות לנצח אותך. אנחנו יכולים להיות מרוצים ממה שעשינו".
3 צפייה בגלריה
מכבי ת"א חוגגת
מכבי ת"א חוגגת
שחקני מכבי ת"א מניפים את איביץ' באוויר
(צילום: עוז מועלם)
כשנשאל לגבי עתידו סירב איביץ' לומר אם ימשיך בעונה הבאה: "האוהדים יכולים לחגוג היום, כי הם האלופים ואני מאחל להם את הטוב ביותר. שייהנו. בלעדיהם זה היה קשה בשבועות האחרונים ואני מקווה שהקורונה תחלוף והם יחזרו להיות קרובים אלינו".
הסרבי התייחס גם לשני השחקנים החשודים שנעדרו בשבועות האחרונים: "שניהם שייכים לאליפות הזו, כי הם היו איתנו. הם מקצוענים, אנחנו איתם והם איתנו. אנחנו לא מרוצים שהם לא איתנו עכשיו, אבל אני מקווה שהם יחזרו".
3 צפייה בגלריה
מכבי ת"א חוגגת
מכבי ת"א חוגגת
מכבי ת"א חוגגת
(צילום: עוז מועלם)
גם איתי שכטר התייחס לשני חבריו: "האליפות הזו שייכת לשני שחקנים חשובים. אני אוהב אותם ושולח להם נשיקות. מקווה שיחזרו אלינו כמה שיותר מהר". על החגיגה עם איביץ' לאחר שכבש אמר שכטר: "הרגשתי שהשער שלי חותם את האליפות. התרגשתי מאוד וכשרצתי אליו הרגשתי שאני רץ לחבק את אימא שלי. מכבי חיפה עשתה עבודה ענקית וישבה לנו על העורף כל העונה. המשחקים בינינו הכריע ואני רוצה לשלוח ברכות למיץ' שצפה בנו מקנדה. מגיעה לו תודה רבה על כל התמיכה".
שכטר חלק מחמאות לחבריו: "יש אצלנו גברים עם אופי, כאלה שלא מרפים עד הסוף. יש חומר סופר-מקצועי וצוות מקצועי נפלא, שלא הפסיק לעזור לנו גם בתקופת הקורונה כולל אימוני אופניים בזום. בעוצמות שלה מכבי תל אביב היא מעל לליגה. באיכויות אנחנו צריכים עוד להשתפר. אנחנו שולטים בקצב וגם חזרנו מהקורונה יותר טוב מכולם. קבוצה שסופגת 8 שערים זה גם בגלל החלק הקדמי. איביץ' הוא המנטור. הוא האחראי על המקהלה. מהיום הראשון הוא דורש מאיתנו המון בכל אימון, הוא לא זז מטר מהדרך שלו. שחקנים יכולים להתלונן, אבל כולם יודעים שזה מקצועי".
3 צפייה בגלריה
מכבי ת"א חוגגת
מכבי ת"א חוגגת
יונתן כהן, אילון אלמוג ודן גלזר
(צילום: עוז מועלם)
איתן טיבי, שבכה לאחר שכבש בפעם הראשונה מאז מות אביו, אמר: "מאוד התרגשתי לחזור אחרי ארבעה חודשים בהם לא שיחקתי. השער היה עבורי רגע מיוחד ומרגש. לצערי הרב אבי לא נמצא, אבל הוא היה הכל בשבילי והשער הזה מוקדש לו. העוצמה של מכבי ת"א מתבטאת בזה שלא משנה מי משחק - רואים שזו קבוצה מיוחדת ומגובשת".
על כך שישב תקופה ארוכה על הספסל אמר הוסיף: "יש רגעים משמחים ורגעים קשים. תמיד צריך להיות עם אמונה, כי זה מה שעושה את השינוי. כל שחקן אצלנו יודע שהמקום לא מובטח לאף אחד, וכל אחד צריך לתת את הכל".
יו"ר מינהלת הליגות, ארז כלפון: "ברכות על אליפות שנייה ברציפות של מכבי ת"א. עונה ארוכה ומורכבת הייתה לנו, אך אני שמח שהצלחנו בכוחות משותפים להביא לכך שהאלופה נקבעה על כר הדשא ובצורה ספורטיבית. ישר כח לכל השחקנים, המאמן והצוות המקצועי. אני מבקש מהאוהדים לשמור על הכללים כדי שנוכל לשוב ביחד למגרשים בעונה הבאה".
יו״ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון: ״ברכות למכבי תל אביב על זכייה בתואר האליפות עונה שנייה ברציפות. החזרה לכר הדשא היא הדרך הראויה והנכונה ביותר לחגוג תואר, למען הסר כל ספק. האליפות היא תעודת הצטיינות למועדון על כל מרכיביו וכולי תקווה שיימצא הזמן לחגוג את הזכייה גם עם האוהדים המסורים״.