"במה שהפך להיות סוג של הרגל במחוזותינו, יש טרף חדש לכל צמאי הדם וגיבורי המקלדת למיניהם. החל משעות הערב המאוחרות אתמול אנחנו עדים למתקפה פראית, חסרת תקדים וחסרת מעצורים על השוער הוותיק צליל חתוכה, על לא עוול בכפו". כך מסר עו"ד רועי רוזן, המייצג את שוער הפועל כפר קאסם בעקבות הביקורת הקשה שהוטחה בו בגלל השער שספג בהפסד הביתי 2:1 לאום אם פאחם.
בעקבות אותו הפסד ירדה הפועל פתח תקווה לליגה א', למרות שניצחה 1:2 את הפועל עפולה. שער של איתי טאקו שלח את אום אל פאחם למבחנים וחרץ את גורלה של פתח תקווה.
3 צפייה בגלריה
צליל חתוכה
צליל חתוכה
צליל חתוכה
(צילום: ראובן שוורץ)
עו"ד רוזן הוסיף: "אני מזועזע והמום מההסתערות על צליל, רק כי יש מי שמתקשה להשלים עם ירידת ליגה כואבת ויש מי שסתם נהנה לרכב על העגלה, ברשעות בלתי נתפסת. מעבר לכך, צליל - שהוא בעל משפחה - גם מקבל איומים מפורשים לפגיעה פיזית בשלומו. הטיפול בעניין האיומים הקשים והקונקרטיים יועבר עוד הבוקר למשטרת ישראל.
"מעבר לכך, אנחנו מודיעים בזאת כי מי שניסה או ינסה לפגוע בשמו הטוב ולהמשיך באמירות מפורשות או מרומזות לגביו ולגבי ניקיון כפיו, יצטרך להסביר את הדברים בבית המשפט וייתכן שגם לשאת בהשלכות כלכליות משמעותיות", המשיך עו"ד רוזן. "צליל נחוש לשמור ולהגן על שמו הטוב ואנחנו נגלה אפס סובלנות כלפי מי שינסה לפגוע בו".
3 צפייה בגלריה
עו"ד רועי רוזן
עו"ד רועי רוזן
עו"ד רועי רוזן
(צילום: אורן אהרוני)

איל ברקוביץ': "לחקור את המשחק ואת השוער"

לאחר שהפועל פתח תקווה לא הצליחה לשרוד בליגה הלאומית זעם המנהל המקצועי שלה, איל ברקוביץ', וטען כי היה משהו לא כשר במשחק בין כפר קאסם לאום אל פאחם.
ברקוביץ' אמר: "שישימו את זה בחדשות ויפתחו עם זה את כל העיתונים. תראו את הגול שכפר קאסם הבקיעה בדקה ה-90 ואחרי זה נדבר. אם תאשרו לי שהוא חוקי, אני כמו גבר לוחץ יד לכולם והולך הביתה. אני רוצה שיראו את השער הזה בגדול בכל פתיחת מהדורה ושיחקרו את המשחק הזה ואת השוער ואת כולם".
3 צפייה בגלריה
ברקוביץ' בסיום המשחק
ברקוביץ' בסיום המשחק
ברקוביץ' בסיום המשחק
(צילום: אורן אהרוני)