מכבי נתניה ממשיכה להיראות טוב עם ניצחון שלישי ברציפות ומקום שלישי בטבלה, הודות ל-1:2 על הפועל חיפה. היכולת המצוינת היא הרבה מעבר לציפיות ומי שקוטף את מירב השבחים הוא המאמן ריימונד אטוולד.
כשהגיע לקבוצה הרבה הרימו גבה לגבי יכולתו לאמן בליגת העל. הוא נחשב עוף מוזר בנוף הכדורגל הישראלי, אבל השחקנים התחברו אליו וממלאים את הוראותיו. "אין ספק כי ריימונד הוא בינגו עד עכשיו, אבל אנחנו לא אוהבים לעשות סיכומים בנובמבר אלא במאי. הוא מביא את הקבוצה לכל משחק ברמת מוכנות הכי גבוהה שיש, השחקנים דרוכים ומבינים מה הוא דורש והלוואי זה יימשך", אמר גורם במועדון.
2 צפייה בגלריה
אטוולד על הקווים
אטוולד על הקווים
התחלה מבטיחה. ריימונד אטוולד
(צילום: ראובן שוורץ)
חן עזרא, שרשם שער ובישול, אמר: "לא משחק הכי טוב שלנו, היינו כבר יותר טובים, אבל הכי חשוב זה שהשארנו את הנקודות בבית". עזרא התייחס לעובדה שהקבוצה שיחקה אתמול בשעות הצהריים ללא קהל: "מאוד קשה לשחק כדורגל ככה, אין אווירה וחם ואתה לא יודע איך להתכונן למשחק, זה לא פשוט".
נתניה תפגוש לאחר הפגרה את האקסית של עזרא, בית"ר ירושלים, ואת האקסים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, שאימנו את הקבוצה בשנים האחרונות בנתניה. "זה פיקנטריה, אנחנו פוגשים שני מאמנים שהיו פה בעבר ועשו עבודה מדהימה, נכבד אותם ונעשה הכל כדי לנצח", סיכם עזרא.
2 צפייה בגלריה
 חן עזרא
 חן עזרא
חן עזרא חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)