המוליכה המפתיעה עירוני קריית שמונה חגגה אתמול (שלישי) ניצחון שלישי ברציפות, 0:1 על הפועל תל אביב, והגדילה זמנית את הפער בפסגה לארבע נקודות. שחקני הקבוצה חגגו במשך דקות ארוכות על כר הדשא ולאחר מכן בחדר ההלבשה.
גם הצוות המקצועי חגג עם השחקנים ובקבוצה ישנה תחושה שהיא בדרך לעונה טובה לשם שינוי. את עיקר המחמאות קיבלה חוליית ההגנה ששוב לא ספגה (רק שני שערים נכבשו מולה - המאזן הטוב בליגה), ובעיקר צמד הבלמים הצעיר אורי דהן ועידן נחמיאס ששומרים על יציבות. גם השוער הליטאי דז'יוגאס ברטקוס מציג יכולת גבוה מאוד העונה וזוכה לשבחים על יכולתו.
3 צפייה בגלריה
שחקני עירוני קריית שמונה
שחקני עירוני קריית שמונה
שחקני עירוני קריית שמונה
(צילום: אפי שריר)
3 צפייה בגלריה
עירוני קריית שמונה
עירוני קריית שמונה
רועי זיקרי נבלם ע"י הגנת ק"ש
(צילום: אפי שריר)
"אנחנו רק במחזור השישי וזה מוקדם מאוד לדבר על מטרות, אנחנו שומעים את המילה אליפות ונזכרים מה היה פה לפני כמעט עשור וזה עושה לנו צמרמורת בגוף אבל אליפות לא לוקחים במחזור שישי ולא בעשירי. אנחנו צריכים להסתכל רק על המשחק הבא מול מכבי נתניה ולא מעבר, הגדולה שלנו היא שאנחנו מנצחים משחקים גם ביום לא גדול", אמר שחקן בקבוצה.
הבעלים איזי שרצקי, שעדיין לא הגיע למשחקי הקבוצה העונה, מאוד מרוצה ממה שהוא רואה אך מקווה להמשכיות. מי שסיפק משחק מצוין הוא המחליף מוחמד שכר שהיה מעורב בשער הניצחון העצמי. המאמן קובי רפואה צפוי לשלב אותו יותר במשחקים הקרובים, כאשר יוג'ין אנסה שנעדר מהמשחק בעקבות הרחקה יחזור להרכב מול נתניה.
3 צפייה בגלריה
קובי רפואה חוגג
קובי רפואה חוגג
קובי רפואה
(צילום: ראובן שוורץ)
אוהדי ק"ש זעמו על כך שהמשטרה לא איפשרה להם לצפות במשחק מהגבעה הסמוכה, בזמן ש-60 אוהדי הפועל ת"א עודדו במשך כל המשחק מעל גג אוטובוס בסמוך לאצטדיון. אחד מהם אמר: "כמו בכל משחק בתקופת הקורונה רצינו לצפות במשחק מהגבעה, אבל המשטרה החליטה שהיא מעיפה אותנו משם והתנהגה בצורה מזלזלת".