כפי שפורסם ביום ראשון האחרון ב-ynet ספורט, בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג טס לדובאי ונפגש עם מספר אנשי עסקים. זאת על מנת לנסות לקדם את השותפות מול הנציגים מהאמירויות בבעלות על בית"ר. בפגישות הצהיר כי הוא רוצה להישאר בכל מקרה הבעלים הדומיננטי בבירה.
בשלב מסוים, הוחלט כי איש העסקים נאום כהן, הפועל בשנים האחרונות באמירויות ומחזיק גם באזרחות אוקראינית - ינצל את קשריו עם בית המלוכה, על מנת לסכם את העסקה. "אני חושב שדרך עסקה כזו ניתן להביא את השלום לספורט, בטוח לבירה של ישראל", אמר אתמול (חמישי) כהן.
3 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
יביא את הבשורה? משה חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
חוגג וכהן
חוגג וכהן
חוגג וכהן
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
כהן בן ה-40, פועל מזה שני עשורים בתחום התיירות והתעופה והתעניין לאחרונה ברכישת ישראייר. הוא מחזיק בחברת תעופה בשם Aero Private Jets, הפועלת מאז 2003 בתחום התעופה הפרטית וממותגת כחברת "תעופת יוקרה", הפונה לבעלי ממון. חברת האחזקות שבבעלותו מחזיקה גם ברשת חנויות תכשיטי היוקרה Jeni Coin, חברת ההנדסה והתשתיות TES, וחברת השירותים הביטחוניים הנושאת את שמו - Koen Security.
"אני חושב שבתוך חודש כבר יהיה אפשר לדבר על דברים הרבה יותר מוגמרים. אני לא מתווך או משהו כזה בקריירה שלי, נפגשתי עם חוגג, הוא הראה רצון ויש רצון מהצד השני, אז אני מאוד מאמין שמשהו גדול יכול לקרות". לפני מספר שנים שינה את שמו מנחשון נחשונוב לנועם כהן ולאחר מכן לנאום כהן, כשבעבר שמו השתרבב בתביעה שהוגשה על ידי יהלומן נגד הבורסה ליהלומים בר"ג, אך טען כי מדובר היה בקרוב משפחתו שהכניס את שמו לשווא.
3 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים
בית"ר ירושלים
האוהדים מחו על ההפסד לפ"ת
(צילום: אורן אהרוני)

אוהדים הפגינו באימון: "תפסיקו לבעוט בדלי"

הבוקר (שישי), בהמשך ישיר להפסד 2:1 למכבי פתח תקווה ביום רביעי האחרון, הגיעו אוהדי הקבוצה מהארגון "לה פמיליה" להפגין באימון שנערך בבית וגן.
כ-20 אוהדים באו למתחם ותלו שלט: "תפסיקו לבעוט בדלי". האוהדים זרקו דליים לעבר השחקנים וקראו: "תבעטו בהם, תורידו את החולצות, אין לכם כבוד". בין השאר צעקו למאמן סלובודן דראפיץ': "תתחיל להעיר אותם".