אחרי העזיבה של קפטן הפועל תל אביב, אוראל דגני, לבית"ר ירושלים, כפי שנחשפה ב-ynet, המועמד המוביל של משה סיני להחליפו במרכז ההגנה הוא אדי גוטליב, ששיחק בעונה שעברה בליגה הרוסית.
גוטליב בן ה-27 עבר פציעה קשה לפני כשנה ברצועות ברכו לאחר שעבר לאורנבורג, והצליח לשחק רק בחמישה משחקים עם קבוצתו שירדה לליגת המשנה ברוסיה. גוטליב סיכם לאחרונה על התרת חוזהו עם קבוצתו והפך לשחקן חופשי, הוא כבר חזר ארצה ומסיים עתה את תקופת הבידוד שלו.
4 צפייה בגלריה
אדי גוטליב
אדי גוטליב
שיחק רק חמישה משחקים באורנבורג
(מתוך האתר של אורנבורג)
4 צפייה בגלריה
אדי גוטליב
אדי גוטליב
גוטליב בימיו במדים האדומים
(צילום: אורן אהרוני)
מבחינת הפועל, נושא הפציעה שלו מטריד, אולם לפחות מבחינת הצוות המקצועי ישנה הערכה גדולה אליו. במידה ונושא גוטליב לא יצלח, עומרי בן הרוש וטל כחילה הם המועמדים אחריו. על פי ההסכם מול דגני על מנת להוביל לשחרורו לבית וגן, הוא קיבל משכורת אחת בלבד, כשמהצד השני הפועל תקבל 100 אלף דולר בשבוע הבא ו-100 אלף נוספים בחודש הבא תמורתו.
אחרי הפוסט התוקפני של דגני כלפי ההנהלה, בהפועל השיבו לו: "דגני לא באמת מאמין לעצמו, כל מה שהוא ביקש בתמורה לקיצוץ קטן מאוד, הוא קיבל. הוא נפגש עם שרון ניסנוב ואמר לו שהחלום שלו להיות בחו"ל, והוא אפילו קיבל אפשרות לצאת ללא תמורה, אחרת הוא יישאר בארץ רק בהפועל. כבר היינו משוכנעים שהוא יישאר, בוא נראה מתי הוא יעשה את אותו הדבר בבית"ר ירושלים. רק ששם לאוהדים יהיה פתיל קצר למישהו שהוא אדום. הטעויות הקבועות שלו בדרבי שפה היו רגועים כלפיו, לא יעברו בבית וגן בשקט".
4 צפייה בגלריה
אוראל דגני ומשה חוגג
אוראל דגני ומשה חוגג
"בבית וגן לא יהיו סלחנים". אוראל דגני ומשה חוגג
(צילום: בית"ר ירושלים)
4 צפייה בגלריה
אימון הבכורה של אוראל דגני בבית"ר
אימון הבכורה של אוראל דגני בבית"ר
אימון הבכורה של אוראל דגני בבית"ר
(צילום: בית"ר ירושלים)
הפועל תעלה מחר (שבת, 19:00) בהרכב חסר למשחק גביע הטוטו מול מ.ס אשדוד. שוער קבוצת הנוער רוי ברנס אמור לפתוח לאחר שארנסטס שטקוס לא עבר בבקרה. הזרים האחרים של הקבוצה ייכללו בסגל כנבחנים.