ביום שישי הקרוב תפגוש נבחרת ישראל את נבחרת סקוטלנד במסגרת גביע האומות, ואחד השחקנים הבולטים שיהיו בסגל של וילי רוטנשטיינר הוא הליגיונר שון וייסמן - שרק השבוע הצטרף לליגה הספרדית לוויאדוליד.
כזכור, החלוץ הישראלי עזב את וולפסברגר האוסטרית כשהוא מחזיק בתואר מלך שערי הליגה, ועכשיו הוא מביט לעבר האתגר הבא: "בשבילי זה צעד מאוד מרגש, אני שמח שעשיתי אותו. הייתי שם יומיים, ראיתי את כל האזור ואת כל המתחם, כל האנשים. אני מאוד שמח, מחכה כבר להתחיל", סיפר בהתרגשות.
2 צפייה בגלריה
שון וייסמן מוצג בוויאדוליד
שון וייסמן מוצג בוויאדוליד
שון וייסמן מוצג בוויאדוליד
(צילום: האתר הרשמי של ויאדוליד)
"רוצים לבנות שם משהו גדול, הקבוצה נבנית. שואפים להסתכל קדימה, זה מה שבשבילי היה חשוב. אוהבים אותי, בונים עליי, בשבילי בתור שחקן זה הכי חשוב לתת את כל כולי, מקווה שנעשה עונה טובה".
בהמשך, התייחס הליגיונר למשחקה הקרוב של הנבחרת: "וילי מכין אותנו בצורה טובה, מראה לנו מידע על הסקוטים ומנחה אותנו מה לעשות. אני כמובן בתור שחקן כדורגל, ובטוח שגם כל חבריי לנבחרת, רוצים רק לנצח, זו הסיבה שאנחנו משחקים. אני מאמין שאנחנו מסוגלים ויכולים לנצח את המשחק הזה, ולעשות דברים טובים בקמפיין הזה".
2 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל
נבחרת ישראל
בונים עליהם. וייסמן וזהבי
(צילום: ראובן שוורץ)
באשר לעובדה שהנבחרת תפגוש שוב את סקוטלנד חודש לאחר מכן במסגרת מוקדמות היורו, והשאלה האם ליגת האומות מהווה הכנה ל'דבר האמיתי', ענה וייסמן: "אני חושב שזה לא כל כך משנה כי אנחנו מתקדמים בכל משחק באותה צורה, במיוחד לאחר שהנבחרת כבר שיחקה פעמיים נגד סקוטלנד בשנתיים האחרונות. אני חושב שאנחנו צריכים לעשות הכל ולהתארגן כמו שצריך לכל משחק, ואני מאמין בנו".