מכבי תל אביב ממשיכה להתחזק רגע לפני המועד האחרון לרישום שחקנים לליגה האירופית. לאחר השלמת החתמתו של אלכסנדר פשיץ', גם הבלם הספרדי לואיס הרננדס חתם לעונה אחת, אחרי ששוחרר בסוף השבוע שעבר ממלאגה מליגת המשנה בספרד.
הרננדס (31), שנחת בישראל ועבר בדיקות רפואיות במועדון, חתם לשנה עם אופציה לעונה נוספת. כעת אמורה הקבוצה להסדיר את רישומו בזמן לקראת שלב הבתים של הליגה האירופית, שייפתח בעוד שבועיים וחצי.
2 צפייה בגלריה
לואיס הרננדס
לואיס הרננדס
ברירת מחדל. לואיס הרננדס
(צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב)
"אני שמח להצטרף למכבי, מועדון ששמעתי רבות אודותיו מחואן פבלו קולינאס וחוסה רודריגס", אמר הר. לשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית ולהתמודד על תארים אלו אתגרים להם אני מצפה. אבל יותר מכל דבר, אני מקווה לראות את האוהדים של מכבי באצטדיון, בהקדם האפשרי".
לא מדובר בבלם שנחשב למועדף על הצוות המקצועי, אלא בברירת מחדל אחרי שהמועמדים האחרים העדיפו לחתום בליגות אחרות: הוולשי ג'יימס לורנס חתם בסנט פאולי מהליגה השנייה בגרמניה והפורטוגלי ונאנסיו חתם בלוגו מתחתית הליגה השנייה בספרד.
2 צפייה בגלריה
הרננדס בימים בהם התמודד מול לואיס סוארס בספרד
הרננדס בימים בהם התמודד מול לואיס סוארס בספרד
הרננדס בימים בהם התמודד מול לואיס סוארס בספרד
(צילום: גטי אימג'ס)
הרננדס שיחק במרבית הקריירה שלו בליגה השנייה בספרד, ושנתיים וחצי בליגה הספרדית הראשונה, אחת עם ספורטינג חיחון ובנוסף שנה וחצי במלאגה, עימה המשיך בשנתיים האחרונות בליגה השנייה. הוא הספיק ללבוש גם את מדי לסטר, אבל שותף בשורותיה רק בארבעה משחקים בחצי עונה לפני שחזר למלאגה.
פורסם לראשונה: 17:51, 05.10.20